زمان مطالعه: 4 دقیقه

عامل جنایت در بلوار آیت الله کاشانی پای میز محاکمه/ او بخاطر یک لنگه کفش آدم کشت

مرد جوان که در جریان یک درگیری خیابانی با شلیک گلوله مرتکب قتل شده بود بزودی پای میز محاکمه خواهد رفت.
23 بهمن 1400
شناسه : 84174
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84174
1030+
بالا
مرد جوان که در جریان یک درگیری خیابانی با شلیک گلوله مرتکب قتل شده بود بزودی پای میز محاکمه خواهد رفت.

 حادثه 24 -  مرد جوان که در جریان یک درگیری خیابانی با شلیک گلوله مرتکب قتل شده بود بزودی پای میز محاکمه خواهد رفت.

رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با گزارش یک درگیری مرگبار در اتوبان آیت‌الله کاشانی آغاز شد. پس از حضور پلیس و بررسی‌های اولیه مشخص شد سرنشینان دو دستگاه خودرو پس از یک تصادف شدید با یکدیگر درگیر شده‌اند و در این میان یکی از سرنشینان با شلیک گلوله، پسر جوانی را کشته است.

دوست مقتول در تشریح ماجرا به پلیس گفت: من و چند نفر از دوستانم سوار خودرو در حال حرکت بودیم که یک خودروی پژو206 با سرعت به خودرو ما کوبید.  پس از آن، سرنشینان خودرو پیاده شدند و ما متوجه شدیم آنها همان کسانی هستند که مدتی قبل در یک پارک با آنها درگیر شده بودیم.

سپس به ما حمله کردند، در حین درگیری یکی از سرنشینان خودرو با اسلحه به دوستم شهرام شلیک کرد و متواری شدند ما هم بلافاصله شهرام را به بیمارستان رساندیم اما او به خاطر شدت جراحت فوت کرد. پس از اظهارات پسر جوان مأموران موفق شدند متهم را بازداشت کنند.

او در بازجویی‌ها گفت: من قصدم کشتن شهرام نبود، اختلاف و درگیری ما به چند ماه قبل برمی‌گردد. یک روز در پارک سرگرم پهن کردن زیرانداز بودیم و در نزدیکی ما هم چند پسر جوان نشسته بودند که خیلی اتفاقی لنگه کفش من روی زیرانداز آنها پرت شد و ناگهان یکی از پسرها بشدت اعتراض کرد و همین موضوع کار را به درگیری لفظی کشاند.  پس از آن با پادرمیانی دوستان‌مان بحث تمام شد. تا اینکه روز حادثه ما سوار خودرو در حال رفتن به جایی بودیم که آنها را سوار بر خودروی‌شان دیدیم و خواستیم از خودروی آنها سبقت بگیریم که دوستم نتوانست خودرو را کنترل کند و با آنها تصادف کردیم.  به محض توقف خودروها آنها با چاقو و قمه به ما حمله کردند و من هم که ترسیده بودم اسلحه‌ام را بیرون آوردم و خواستم با شلیک یک گلوله آنها را بترسانم که گلوله به شهرام خورد. من اتهام قتل عمد را قبول ندارم من سلاح را برای کشتن کسی نگرفته بودم فقط چون وقتی سلاح همراه داشتم احساس قدرت می‌کردم آن را خریده بودم.

با پایان تحقیقات، اولیای‌دم خواهان قصاص متهم شدند و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا محاکمه انجام شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر