زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف شاخ به شاخ مرگبار پژو و پراید ۱1 افغان را راهی بیمارستان کرد

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۲ نفر در پی برخورد شاخ به شاخ دو خودرو در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.
23 بهمن 1400
شناسه : 84167
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84167
313+
بالا
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۲ نفر در پی برخورد شاخ به شاخ دو خودرو در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۲ نفر در پی برخورد شاخ به شاخ دو خودرو در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۸ و ۳۳ دقیقه صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه  ۱۴۰۰ برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس واقع در پل تنگ سریز شهرستان بویراحمد و ۱۰ کیلومتری شهر یاسوج در محور یاسوج- اصفهان یک فوتی و ۱۲ نفر مصدوم برجای گذاشت.

وی اظهارکرد: از این ۱۲ مصدوم یک نفر راننده خودرو پراید بود و حداقل ۱۱ نفر اتباع افغانستانی بودند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک فوتی تبعه افغانستان بوده است، خاطرنشان کرد: خودرو پژو پارس با در آوردن صندلی های عقب و صندوق عقب بیش از ۱۰ نفر را در این خودرو سوار و جا سازی کرد.

وحدت نژاد با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵، نیروهای پلیس راه، یک اکیپ آتش نشانی و دو اکیپ هلال احمر در محل حادثه حضور پیدا کردند و همکاری داشتند، تصریح کرد: ۴ نفر از مصدومان با آمبولانس ها و ۸ مصدوم نیز بوسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی بیان کرد: وضعیت عمومی بیشتر مصدومان مطلوب بوده اما وضعیت دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر