زمان مطالعه: 2 دقیقه

معلول قلابی سارق حرفه ای بود

سارق سابقه دار یک هفته پس از آزادی از زندان با ترفند تازه‌ای سرقت هایش را از سر گرفت. او که دو عصا داشت وانمود می کرد معلول است اما در همین شرایط شیشه خودروها را می‌شکست و اموال با ارزش داخل آنها را سرقت می کرد.
21 بهمن 1400
شناسه : 84141
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84141
1179+
بالا
سارق سابقه دار یک هفته پس از آزادی از زندان با ترفند تازه‌ای سرقت هایش را از سر گرفت. او که دو عصا داشت وانمود می کرد معلول است اما در همین شرایط شیشه خودروها را می‌شکست و اموال با ارزش داخل آنها را سرقت می کرد.

حادثه 24 -  سارق سابقه دار یک هفته پس از آزادی از زندان با ترفند تازه‌ای سرقت هایش را از سر گرفت. او که دو عصا داشت وانمود می کرد معلول است اما در همین شرایط شیشه خودروها را می‌شکست و اموال با ارزش داخل آنها را سرقت می کرد.

روز سه شنبه ماموران عملیات کلانتری 110 شهدا هنگام گشت زنی در خیابان شکوفه پی بردند که چند نفر از شهروندان در تعقیب یک سارق هستند. مردی که دو عصا در دست داشت با سرعت زیادی می دوید و چند نفر هم در تعقیبش بودند. آنطور که شهروندان می‌گفتند این مرد را دقایقی قبل هنگام سرقت از یک خودرو که کنار خیابان پارک شده بود دیده بودند. در این شرایط بود که ماموران سد راه سارق شدند و او را دستگیر کردند.

یکی از شهروندان در این باره به ماموران گفت: این مرد دو عصا به دست داشت و لنگ لنگان راه می رفت اما ناگهان شیشه یک ماشین را شکست و قصد سرقت لوازم داخلش را داشت که مردم متوجه شدند و دنبالش کردند اما او ناگهان شروع به دویدن کرد.

به این ترتیب متهم به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او ادعا می کرد بی گناه است اما وقتی تصاویر دوربین های مداربسته محل حادثه بازبینی شد جای تردیدی در نیت متهم برای سرقت باقی نماند. او در اعترافاتش گفت: یک هفته قبل از زندان آزاد شدم و از همان زمان تصمیم به سرقت لوازم داخل خودرو گرفتم. برای اینکه هیچ کس به من شک نکند دو عصا زیر بغلم می زدم و به خیابان می آمدم و با شکستن شیشه خودروهایی که لوازم باارزشی داخلشان بود آنها را سرقت می کردم.

سرهنگ رضا حیدری، رئیس کلانتری 110 شهداء با اعلام جزئیات این پرونده گفت: متهم 3 سال را به اتهام سرقت در زندان به سر می برد و به تازگی آزاد شده و سرقت هایش را از سر گرفته است. وی ادامه داد: هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر