زمان مطالعه: 1 دقیقه

سربازان وظیفه شناس کیف میلیاردی را به صاحبش بازگرداندند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از امانتداری و صحت عمل 2سرباز وظیفه شناس در تحویل کیف حامل 4 میلیاردو 674 میلیون ریال وجه نقد و اوراق بهادار به صاحبش در نیشابور خبر داد.
20 بهمن 1400
شناسه : 84123
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84123
459+
بالا
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از امانتداری و صحت عمل 2سرباز وظیفه شناس در تحویل کیف حامل 4 میلیاردو 674 میلیون ریال وجه نقد و اوراق بهادار به صاحبش در نیشابور خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از امانتداری و صحت عمل 2سرباز وظیفه شناس در تحویل کیف حامل 4 میلیاردو 674 میلیون ریال وجه نقد و اوراق بهادار به صاحبش در نیشابور خبر داد.

سرهنگ  محمود ریاحی  در تشریح این خبر گفت: 2 سرباز وظیفه شناس کلانتری 13 قدس شهرستان نیشابور در هنگام گشت زنی یک عدد کیف دستی پیدا کردند که با احساس وظیفه شناسی موضوع را به سلسه مراتب فرماندهی انتظامی شهرستان برای پیدا کردن رد پایی از صاحب کیف اطلاع دادند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص می شود این کیف حاوی 28 قطعه 500 هزار ریالی تراول چک به  مبلغ 14 میلیون ریال و 7 فقره چک بین بانکی به مبلغ 4 میلیارد و 660 میلیون ریال به همراه تعدادی مدارک شناسایی می باشد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با پی گیری های مداوم، صاحب کیف که اهل شهر مشهد بود شناسایی و پس از هماهنگی کیف مذکور توسط سربازان وظیفه شناس به این فرد تحویل  داده شد که از امانت داری و وظیفه شناسی ماموران نیروی انتظامی تقدیر می شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با تقدیر از صحت عمل و امانت دارای این سربازان وظیفه تاکید کرد: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایتمداری کارکنان خدوم این نیرو، شاهدیم که شاخصه های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مولفه های بارز یک مامور جامعه محور است.

آخرین اخبار مثبت و رویدادهای شیرین را در صفحه حادثه پلاس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر