زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری 60 میلیاردی در گنبد کاووس با چک ها جعلی

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم و اعتراف وی به 60 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.
20 بهمن 1400
شناسه : 84102
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84102
322+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم و اعتراف وی به 60 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم و اعتراف وی به 60 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

سرهنگ فرزاد تاجره اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط سه نفر در شهرستان گنبدکاووس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های اولیه پلیس مشخص شد متهمان اقدام به تاسیس یک شرکت پخش و بسته بندی مواد غذایی کرده و با جلب اعتماد تولید کنندگان و توزیع کنندگان عمده، اقلام مورد نیاز را از آنان خریداری کرده و به فروشندگان چک داده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پس از رسیدن موعد تاریخ چک، فروشندگان به بانک مراجعه و در آن جا متوجه شدند چک ها جعلی و یا سرقتی بوده اند.

سرهنگ تاجره با بیان اینکه متهمان نیز مدتی قبل از محل متواری شده بودند، خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه پلیس، مخفیگاه یکی از متهمان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری از 9 نفر به مبلغ 60 میلیارد ریال در شهرستان گنبدکاووس اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست قبل از انجام هرگونه معامله با چک، حتما مشخصات صاحب حساب را از بانک مربوطه استعلام بگیرند تا مبادا گرفتار دام کلاهبرداران شوند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر