زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری از پدربزرگ و مادربزرگ ها به بهانه کمک در انتقال و برداشت پول از عابر بانک

فردی که به بهانه کمک به افراد مسن و بیسواد در برداشت و انتقال وجه از آنان کلاهبرداری می‌کرد، در عملیات کارآگاهان پلیس در اراک دستگیر شد.
20 بهمن 1400
شناسه : 84100
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84100
323+
بالا
فردی که به بهانه کمک به افراد مسن و بیسواد در برداشت و انتقال وجه از آنان کلاهبرداری می‌کرد، در عملیات کارآگاهان پلیس در اراک دستگیر شد.

حادثه 24 -  فردی که به بهانه کمک به افراد مسن و بیسواد در برداشت و انتقال وجه از آنان کلاهبرداری می‌کرد، در عملیات کارآگاهان پلیس در اراک دستگیر شد.

پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری فردی که به بهانه کمک به افراد مسن بیسواد و کم سواد در برداشت و انتقال وجه از آنان کلاهبرداری می‌کرد، در عملیات کارآگاهان پلیس در اراک خبر داد.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مسن مبنی بر سوء استفاده از کارت‌های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از این کارت ها، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس از مالباخته گان مشخص شد مدتی است که فردی با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه‌های عابر بانک، افراد مسن بیسواد و یا کم سواد را شناسایی کرده و به بهانه کمک به این افراد در برداشت و یا انتقال وجه در فرصتی مناسب اقدام به برداشت از حساب این افراد می‌کند.

سرهنگ چهری گفت: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده و در اقداماتی تخصصی، فرد کلاهبردار شناسایی و در عملیات کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۱۰ فقره کلاهبرداری خاطر نشان کرد: ۱۲ عدد کارت از مخفیگاه متهم کشف و فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر