زمان مطالعه: 2 دقیقه

سردخانه ای در محله فردوسی انبار ۶ تن گوشت و مرغ فاسد بود

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف ۵ تن و ۸۵۰ کیلو گوشت و مرغ، خارج از شبکه توزیع کالا، خبر داد.
19 بهمن 1400
شناسه : 84061
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84061
366+
بالا
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف ۵ تن و ۸۵۰ کیلو گوشت و مرغ، خارج از شبکه توزیع کالا، خبر داد.

حادثه 24 -  معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف ۵ تن و ۸۵۰ کیلو گوشت و مرغ، خارج از شبکه توزیع کالا، خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی گوشت و مرغ به صورت غیربهداشتی در یک انبار بزرگ در محله فردوس،‌ ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران با انجام بررسی‌های تخصصی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

وی افزود: روز گذشته پس از  هماهنگی‌های قضائی،  تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و در بازرسی از این محل ۵ تن و ۸۵۰ کیلو گوشت و مرغ که فاقد مجوزهای لازم از اداره بهداشت بودند و در یک محیط غیربهداشتی دپو و نگهداری شده بود، کشف و برای بررسی‌های بیشتر به اداره دامپزشکی شهر تهران تحویل شد.

سرهنگ مرادی در ادامه با بیان اینکه بخش زیادی از گوشت و مرغ‌های موجود در این انبار به علت فقدان محیط مناسب سردخانه‌ای فاسد و غیرقابل استفاده شده بود، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به جرم ارتکابی معترف شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران  به پلمب این انبار اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده  را ۲۰میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی در پایان از شهروندان خواست، از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ گزارش‌های خود را در این رابطه به صورت شبانه‌روزی به پلیس اعلام کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر