زمان مطالعه: 1 دقیقه

موافقت دولت با متن لایحه رتبه بندی معلمان

سخنگوی دولت: دولت اهل شنیدن سریع حرف‌ها و خواسته‌های به‌حق است. عادلانه‌کردن پرداخت‌ها و مزایای کارکنان یکی از همین مطالبات به‌حق است.
19 بهمن 1400
شناسه : 84047
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84047
1554+
بالا
سخنگوی دولت: دولت اهل شنیدن سریع حرف‌ها و خواسته‌های به‌حق است. عادلانه‌کردن پرداخت‌ها و مزایای کارکنان یکی از همین مطالبات به‌حق است.

حادثه 24 -  سخنگوی دولت: دولت اهل شنیدن سریع حرف‌ها و خواسته‌های به‌حق است. عادلانه‌کردن پرداخت‌ها و مزایای کارکنان یکی از همین مطالبات به‌حق است.

بهادری‌ جهرمی سخنگوی دولت: دولت اهل شنیدن سریع حرف‌ها و خواسته‌های به‌حق است. عادلانه‌کردن پرداخت‌ها و مزایای کارکنان یکی از همین مطالبات به‌حق است.

رییس جمهور به سازمان اداری استخدامی دستور داده است که لایحه عادلانه کردن پرداخت‌ها را تنظیم کنند. تنظیم و نهایی کردن این لایحه با استفاده از نظرات کارشناسی به صورت شبانه‌روزی پیش می‌رود.

علی رغم اینکه لایحه رتبه بندی معلمان بدون کار کارشناسی در روزهای آخرین دولت قبل ارائه شد اما دولت با متن لایحه دولت قبل موافقت کرد و بار مالی را پذیرفت.

باید دید مجلس چه راهکاری برای حل این مشکل به حق معلمان تدبیر خواهد کرد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

دیدگاه ها
  • بی نام
    19 بهمن 1400
    معوقات رتبه بندی حالا در اسفند پرداخت می شود یانه ؟؟؟؟؟؟ یا بازهم وزیر بیکارنیست و کارهای خودش مشغول است دولتی ها و مجلسی ها خواهشا ب وزیر آموزش و پرورش بگویید ک یک میلیون معلم بازیچه دست وزیر نیستند و ب سرعت رتبه بندی را اجرا کند ک ما منتظر واریز معوقه ها هستیم یا علی مدد از دولت محترم بابت متحمل شدن بار مالی سال جاری رتبه بندی معلمان متشکریم و از مجلس محترم هم سپاسگزاریم و درخواست عاجزانه داریم دستورات داده شود تا در ایرع وقت معوقه ها واریز شوند باتشکر از همگی

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر