زمان مطالعه: 1 دقیقه

سوختن مادر و دختر 20 ساله در انفجار گاز شهری در رشت

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به وقوع انفجار گاز شهری، گفت: بر اثر این حادثه یک مادر و دختر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
18 بهمن 1400
شناسه : 84019
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/84019
546+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به وقوع انفجار گاز شهری، گفت: بر اثر این حادثه یک مادر و دختر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به وقوع انفجار گاز شهری، گفت: بر اثر این حادثه یک مادر و دختر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش وقوع انفجار در رشت، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۲:۵۶ امروز به ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۳۴ آتش نشان به همراه ۱۵ خودروی اطفا به محل حادثه واقع در خیابان لاکانی کوچه صندوق عدالت، افزود: نشت گاز شهری در اتاق خواب منزل مسکونی موجب انفجار همراه با آتش سوزی شد.

مؤمنی ادامه داد: در این حادثه یک مادر و دختر ۲۰ ساله دچار سوختگی شدند که سریعاً توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به تلاش تیم آتش نشانان برای مهار آتش سوزی، گفت: نبود درپوش مناسب به هنگام عدم استفاده از انشعابات گاز شهری در داخل منزل یکی از ضروریات برای پیشگیری از بروز نشتی گاز است که به شهروندان توصیه می‌شود تا با توجه به رعایت این مهم حتماً نسبت به رفع حتی کوچک‌ترین نشتی گاز توسط افراد مجرب اقدام کنند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر