زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای انتشار کلیپ جدید درگیری فرد قمه‌کش با مامور انتظامی به روایت پلیس

فرماندهی انتظامی شهرستان همدان گفت: کلیپی که طی ۲۴ ساعت گذشته با عنوان «درگیری اراذل و اوباش با پلیس همدان» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده، هیچ ارتباطی به این شهرستان و استان ندارد.
17 بهمن 1400
شناسه : 83976
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83976
581+
بالا
فرماندهی انتظامی شهرستان همدان گفت: کلیپی که طی ۲۴ ساعت گذشته با عنوان «درگیری اراذل و اوباش با پلیس همدان» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده، هیچ ارتباطی به این شهرستان و استان ندارد.

حادثه 24 -  فرماندهی انتظامی شهرستان همدان گفت: کلیپی که طی ۲۴ ساعت گذشته با عنوان «درگیری اراذل و اوباش با پلیس همدان» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده، هیچ ارتباطی به این شهرستان و استان ندارد.

سرهنگ «هادی نجفی صالح»  اظهار داشت: برخی افراد معاند و سودجو به دنبال اتفاقات روی داده چند روز گذشته و شهادت یکی از پرسنل انتظامی در درگیری با اشرار و با هدف فرافکنی و مخدوش کردن چهره پلیس، اقدام به انتشار کلیپی از درگیری فردی قمه به دست با پلیس کرده اند که این فرد شرور با شلیک پلیس کشته می شود.

وی تصریح کرد: آنچه که در ابتدا از تماشای این کلیپ مشخص است اینکه زمان فیلم مربوط به فصل زمستان نیست و قطعا مربوط به تابستان و فصل گرم سال است ضمن اینکه نوع پوشش سرباز حاضر در این صحنه نشان می دهد که هیچ ارتباطی با سربازان انتظامی همدان ندارند.

سرهنگ نجفی صالح با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته هیچ گونه درگیری منجر به هلاکت اشرار در سطح شهرستان همدان نداشته ایم، تاکید کرد: با این وجود پلیس با هرگونه اقدامی که منجر به سلب آسایش و آرامش مردم شود، به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شد که ظاهرا نشان‌دهنده درگیری مامور انتظامی با شروری قمه به دست است که در نهایت پلیس پس از چندین بار اخطار به نامبرده(فرد شرور) برای تسلیم و تیر هوایی، به سمت وی شلیک می کند که در توضیح این فیلم کوتاه چند دقیقه ای محل حادثه همدان اعلام شده بود.

«علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و با آنکه مجهز به سلاح بود، طبق قانون عمل کرد و از سلاح خود در درگیری با اراذل استفاده نکرد؛ اینجا بود که فرد مقابل با استفاده از سلاح سرد (قمه)، این افسر وظیفه‌شناس پلیس را از ناحیه گردن به شدت مجروح کرد و این مامور انتظامی در اثر خون‌ریزی شدید به خیل شهدا پیوست. در این حادثه، یک سرباز وظیفه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.تصاویر مربوط به لحظه شهادت، تشییع در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، خاکسپاری در گلزار شهدا و نیز لحظه دستگیری قاتل به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد.»

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر