زمان مطالعه: 1 دقیقه

پشت پرده سرقت منازل در اهواز با دعوای ساختگی

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز، خبری را که در فضای مجازی مبنی بر اینکه عده‌ای با دعوای ساختگی اقدام به سرقت منازل می‌کنند، تکذیب کرد.
16 بهمن 1400
شناسه : 83928
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83928
400+
بالا
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز، خبری را که در فضای مجازی مبنی بر اینکه عده‌ای با دعوای ساختگی اقدام به سرقت منازل می‌کنند، تکذیب کرد.

حادثه 24 -  سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز، خبری را که در فضای مجازی مبنی بر اینکه عده‌ای با دعوای ساختگی اقدام به سرقت منازل می‌کنند، تکذیب کرد.

سرهنگ کیومرث کشوری درباره جزئیات خبر بیان کرد: خبری که در فضای مجازی مبنی بر اینکه عده‌ای با دعوای ساختگی اقدام به سرقت منازل می‌کنند و اکنون در حال انتشار است از اساس کذب است.

وی افزود: به منظور حفظ آرامش جامعه، پلیس فتا ضمن رصد و مدیریت فضای مجازی با تشویش گران اذهان عمومی، شایعه پردازان و نیز انتشار دهندگان هرگونه اخبار جعلی و کذب قاطعانه برخورد می‌کند.

سرهنگ کشوری بابیان اینکه پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت مصمم است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در این خصوص جدی بوده و با قاطعیت برخورد می‌کند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: از شهروندان انتظار داریم که هنگام بازنشر و یا ارسال یک خبر در فضای مجازی به منبع، تاریخ و بستر انتشار خبر دقت کنند و نیز در خصوص گوینده خبر و هدف انتشار آن تحقیق کنند و هرگز این‌گونه موارد را در این فضا بازنشر ندهند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر