زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروگان گیری جوان زاهدانی با سلاح گرم روبه روی در باشگاه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عاملان ربایش جوان 20 ساله زاهدانی پس از 2 ماه فرار به دام افتادند.
16 بهمن 1400
شناسه : 83923
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83923
315+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عاملان ربایش جوان 20 ساله زاهدانی پس از 2 ماه فرار به دام افتادند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عاملان ربایش جوان 20 ساله زاهدانی پس از 2 ماه فرار به دام افتادند.

سردار احمد طاهری امروز در زاهدان اظهار داشت: در هفدهم آذرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان زاهدان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع جرم و طی تحقیقات میدانی مشخص شد، 2 نفر سرنشینان ناشناس یک دستگاه سواری پژو 405 با تهدید سلاح گرم جوانی 20 ساله را رو به روی درب باشگاهش سوار بر خودروی خود کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، طی بررسی ها و تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد 2 نفر از دوستان برادر بزرگتر جوان ربوده شده به دلیل اختلافات قبلی و با انگیزه تسویه حساب شخصی با برادرش او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سردار طاهری عنوان کرد: سرانجام پس از یک هفته تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی  آدم ربایان مجبور به آزاد سازی این جوان شدند و مشخص شد متهمان از شهرستان زاهدان گریخته اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: تیم رسیدگی کننده که در صدد دستگیری متهمان متواری این پرونده بودند با اشراف اطلاعاتی خود از حضور مجدد آن ها در سطح شهرستان زاهدان مطلع و تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: در نهایت با تلاش هلای صورت گرفته محل دقیق اختفاء متهمان شناسایی و صبح روز گذشته هر2 متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد و از شهروندان خواست اختلافات خود را با دیگران  تنها از طریق قانونی برطرف کنند و از هرگونه تسویه حساب شخصی خودداری نمایند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر