زمان مطالعه: 1 دقیقه

مظاهری رسما از استقلال جدا شد/ مقصد بعدی دروازه‌بان جنجالی کجاست؟

دروازه‌بان باتجربه استقلال سرانجام از این تیم جدا شد و تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.
16 بهمن 1400
شناسه : 83914
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83914
253+
بالا
دروازه‌بان باتجربه استقلال سرانجام از این تیم جدا شد و تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.

حادثه 24 -  دروازه‌بان باتجربه استقلال سرانجام از این تیم جدا شد و تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.

رشید مظاهری که برای جدایی از استقلال کشمکش‌های زیادی را با مسئولان باشگاه تجربه کرد، در نهایت از این تیم جدا شد و قراردادش را فسخ کرد.

 این دروازه‌بان باتجربه که در لیگ بیست‌و‌یکم روزهای سختی را تجربه کرد و در بسیاری از مسابقات جایی در لیست آبی‌ها نداشت، بحث پیوستنش به فولاد خوزستان مطرح بود اما در نهایت توافق حاصل نشد تا وضعیت او در ابهام قرار بگیرد.

مظاهری که طی روزهای گذشته مذاکرات مختلفی را با مسئولان باشگاه استقلال داشت، در نهایت امروز در جلسه‌ای که با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه برگزار کرد، قبول کرد که مطالباتش از باشگاه را ببخشد و رسما جدا شود.

در نهایت مظاهری که نمی‌توانست یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند و راهی تیم دیگری بشود، در جلسه با آجورلو موافقت مدیرعامل باشگاه برای جدایی را گرفت و این قرارداد طی توافق دوطرفه فسخ شد.

مظاهری که مورد توجه محرم نویدکیا سرمربی سپاهان قرار گرفته، مذاکرات خوبی را با مسئولان این باشگاه داشته و حضورش در جمع طلایی‌پوشان اصفهان تقریبا نهایی شده است.

بر این اساس حالا که مانع اصلی برای پیوستن مظاهری به تیم‌های دیگر رفع شده، او در آستانه حضور در سپاهان قرار گرفته و به احتمال فراوان طی یکی دو روز آینده قراردادش را با این تیم به امضا خواهد رساند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر