زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل خاموش جان پسر جوان را در شهرک صنعتی آهن مکان گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن و مسمومیت یک تن دیگر با گاز مونوکسید کربن در شهرک صنعتی آهن مکان خبر داد.
16 بهمن 1400
شناسه : 83909
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83909
325+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن و مسمومیت یک تن دیگر با گاز مونوکسید کربن در شهرک صنعتی آهن مکان خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن و مسمومیت یک تن دیگر با گاز مونوکسید کربن در شهرک صنعتی آهن مکان خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٩:۵١ صبح روز جاری یک مورد حادثه گازگرفتگی در محله صالح آباد شرقی، شهرک صنعتی آهن مکان، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد و ایستگاه شماره ۴٧ به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حجره هایی وجود داشت که برخی از آن ها دارای نیم طبقه برای استراحت پرسنل بود. حادثه در یکی از این حجره ها رخ داده بود. پیش از رسیدن آتش نشانان سایر کسبه که از عدم حضور دو نفر از همکارانشان مطلع شده بودند این افراد را از داخل حجره خارج کرده بودند. این افراد دو کارگر با تابعیت افغان بودند که یکی حدودا ٢١ساله و دیگری ١٨ساله بود.

ملکی اظهار کرد: به تایید عوامل اورژانس مشخص شد جوان ٢١ساله جان خود را از دست داده است و علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در این فرد مشخص بود. جوان دیگر حال وخیمی داشت که توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: با حضور کارشناس آتش نشانی مشخص شد که استفاده از دو وسیله شعله دار، بخاری بدون دودکش و اجاق گاز خوراک پزی موجب وقوع این حادثه شده بود. البته این محتمل ترین علت حادثه است و علت قطعی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی بررسی و اعلام خواهد شد. این عملیات ساعت ١١:٠۵ به پایان رسید.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر