زمان مطالعه: 1 دقیقه

شوخی مرگبار با سلاح شکاری جان جوان دهه هفتادی را گرفت

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل بر اثر تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این رابطه چهار نفر بازداشت شده‌اند.
15 بهمن 1400
شناسه : 83886
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83886
458+
بالا
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل بر اثر تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این رابطه چهار نفر بازداشت شده‌اند.

حادثه 24 -  دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل بر اثر تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این رابطه چهار نفر بازداشت شده‌اند.

امید رضایی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد:سحرگاه امروز پس از کسب گزارش وقوع تیراندازی در یک ساختمان در حال احداث در شهر کهنوج بلافاصله کاراگاهان پلیس در صحنه حاضر و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در این تیراندازی یک جوان دهه هفتادی به ضرب گلوله اسلحه شکاری جان باخته بود و بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی عوامل قتل آغاز شد

این مقام قضایی افزود:نهایتا صبح امروز متهم اصلی توسط پدر و عمویش خود را به مرجع انتظامی معرفی کرده است.

دادستان کهنوج بیان کرد:متهم در بازجویی اولیه خود اعتراف کرده است به همراه دوستش پس از پایان عروسی به محل یک ساختمان نیمه کاره که محل پاتوق سایر دوستانش بوده مراجعه کرده و قصد ترساندن دوستانش توسط یک قبضه سلاح شکاری داشته که متاسفانه  پس از تیراندازی گلوله به دوستش اصابت میکند و فوت می‌نماید.

رضایی ضمن گلایه مندی از وفور سلاح های غیرمجاز در منطقه گفت:متاسفانه در دسترس بودن سلاح منجر به وقوع فجایع جبران ناپذیری مثل حادثه سحرگاه امروز می شود.

وی مردمان جنوب استان کرمان را دارای فرهنگی غنی و کهن دانست و تاکید کرد: می‌توان با فرهنگ‌سازی دربین اهالی منطقه واهتمام سران طوایف نسبت به جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز اقدام کرد.

دادستان کهنوج اعلام کرد: این آمادگی در دستگاه قضایی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی وجود دارد افراد با مراجعه به این اماکن نسبت به تحویل سلاح های جنگی و غیرمجاز خود اقدام نمایند و از رافت اسلامی بهره‌مند شوند و از تخفیفات قانونی استفاده کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر