زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر خوب وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان در حال انجام مراحل اداری است و به زودی در این خصوص اخبار خوبی به معلمان خواهد رسید.
15 بهمن 1400
شناسه : 83885
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83885
1142+
بالا
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان در حال انجام مراحل اداری است و به زودی در این خصوص اخبار خوبی به معلمان خواهد رسید.

حادثه 24 -  وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان در حال انجام مراحل اداری است و به زودی در این خصوص اخبار خوبی به معلمان خواهد رسید.

یوسف نوری گفت: رییس جمهور، رییس مجلس و شورای نگهبان با اجرای طرح رتبه‌بندی مخالفتی ندارند.

 به گفته نوری تقریباً در هر جلسه هیأت دولت، نظام رتبه‌بندی طرح می‌شود؛ این طرح باید همراه با سند تحول بنیادین اجرایی و عملیاتی شود، زیرا با هدف رشد صلاحیت حرفه‌ای معلمان تنظیم شده تا کیفیت آموزش و جایگاه نظام آموزشی ارتقا یابد.

 این موضوع را وزیر آموزش و پرورش صبح امروز پنجشنبه ۱۵ بهمن در سفر یک‌روزه خود به مازندران، در دیدار با فرهنگیان نوشهر و چالوس مطرح کرد.

 مذاکرات با دولت در حال حاضر ادامه دارد تا بودجه لازم برای رتبه‌بندی در سال آینده به طور کامل تأمین شود.

 وزیر آموزش و پرورش از معلمان خواست در طرح مطالبات خود از شیوه‌های برهان و استدلال بهره بگیرند و به مسیر‌های مورد اراده دشمنان، سوق داده نشوند.

 او می گوید: درباره مشکلاتی چون بیمه تکمیلی، سرانه مدارس و معوقه بازنشستگی همکاران رایزنی‌های لازم انجام گرفته و تلاش می‌کنیم این مشکلات را نیز از سر راه آموزش و پرورش برداریم.

 در این نشست تعدادی از معلمان، مدیران مدارس، فرهنگیان بازنشسته و دانشجومعلمان به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و ایده‌ها و نقد‌های خود را در حضور وزیر طرح کردند.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر