زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی دربیدزرد شیراز+ عکس قاتل

رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی دربیدزرد شیراز خبر داد.
15 بهمن 1400
شناسه : 83883
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83883
896+
بالا
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی دربیدزرد شیراز خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی دربیدزرد شیراز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین موسویبا بیان اینکه قاتل شهید رنجبر  ظهر امروز در شهرستان شیراز دستگیر شد گفت: متهم در تاریخ ۱۳ بهمن ماه و در ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز را با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند.

 رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

 وی  با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

 رییس کل دادگستری استان فارس، افزود: تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر