زمان مطالعه: 2 دقیقه

عاملان قتل مسلحانه جوان سراوانی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان 3 نفر، عاملان قتل مسلحانه جوانی 26 ساله در منطقه آسپیچ آن شهرستان دستگیر شدند.
14 بهمن 1400
شناسه : 83853
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83853
278+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان 3 نفر، عاملان قتل مسلحانه جوانی 26 ساله در منطقه  آسپیچ  آن شهرستان دستگیر شدند.

 حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان 3 نفر، عاملان قتل مسلحانه جوانی 26 ساله در منطقه  آسپیچ  آن شهرستان دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری اظهار کرد: در تاریخ نوزدهم دی ماه سال جاری در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله در منطقه  آسپیچ  شهرستان سراوان بررسی موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده میدانی خود عامل اصلی این جنایت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت با اقدامات تخصصی پلیس محل اقامت مظنون به قتل شناسایی و  متهم در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

سردار طاهری بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته به قتل این جوان به دلیل اختلافات قبلی اقرار و اظهار داشت با همکاری ۲ نفر از بستگان خود با شلیک کلت کمری مقتول را به قتل رسانده و متواری شده اند که بلافاصله در اقدامی ضربتی پلیس ۲ متهم دیگر نیز دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری در بازرسی از مخفیگاه آن ها کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست اختلافات خود با دیگران را تنها از طریق قانونی بر طرف و از هر گونه تسویه حساب شخصی و خودسرانه خودداری کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان امنیت عمومی اظهار کرد: حمل و نگهداری سلاح گرم از مصادیق بارز  اخلال در امنیت عمومی است و از خانواده ها و به خصوص بزرگان و سران طوایف انتظار می رود جوانان خود را از عواقب سخت حمل و استفاده از سلاح گرم آگاه کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر