زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصرف موادمخدر برای مقابله با ابتلا به کرونا

فرمانده انتظامی ویژه ری از دستگیری فردی که اقدام به ترویج مصرف موادمخدر برای مقابله با ابتلا به کرونا کرده بود خبر داد.
14 بهمن 1400
شناسه : 83851
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83851
392+
بالا
فرمانده انتظامی ویژه ری از دستگیری فردی که اقدام به ترویج مصرف موادمخدر برای مقابله با ابتلا به کرونا کرده بود خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی ویژه ری از دستگیری فردی که اقدام به ترویج مصرف موادمخدر برای مقابله با ابتلا به کرونا کرده بود خبر داد.

مدتی قبل ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی در حال مصرف مواد مخدر به شهروندان توصیه کرده بود که برای افزایش مقاومت بدنی خود در برابر کرونا و جلوگیری از ابتلا به آن موادمخدر مصرف کنند. این فرد که خود نیز در حال استعمال تریاک بود، ادعا کرد که در سراسر جهان این موضوع به اثبات رسیده و دود ناشی از استعمال موادمخدر سبب ایجاد یک لایه محافظه در ریه افراد مصرف کننده شده و از ابتلای آنان به کرونا جلوگیری می‌کند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ویژه ری، درباره دستگیری این فرد گفت: با انتشار این ویدیو در فضای مجازی مشخص شد که این فرد ساکن حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی ویژه ری است و در همین راستا نیز گروهی از ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این فرد را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه این فرد چند روز بعد با حکم قضایی بازداشت و به مقر پلیس منتقل شد، گفت: همچنین در بازرسی از محل دستگیری وی، حدود ۳۰۰ گرم موادمخدر نیز از وی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم اظهارکرد: متهم در اعترافات خود ضمن ابراز پشیمانی گفت که فردی دیگر اقدام به فیلمبرداری از او کرده و تصورش را هم نمی کرده که این ویدیو بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشته باشد.

جلیلیان با تاکید بر اینکه پلیس اجازه ایجاد هیچ گونه ناامنی و ترویج دیگران به اقدامات مجرمانه را به افراد سودجو نخواهد داد، تصریح کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که چنین ادعاها و شایعاتی از اساس کذب بوده و فریب چنین ادعاهایی را نخورند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر