زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرهاد و عزیزه در کهریزک به خانه بخت رفتند

فرهاد و عزیزه سالیان زیادی است خاطرخواه یکدیگر هستند و کلبه عشق خود را در میان احساسات پاک و سرور و شادمانی سالمندان و معلولان در خانه بهشت بنا می کنند.»
14 بهمن 1400
شناسه : 83844
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83844
734+
بالا
فرهاد و عزیزه  سالیان زیادی است خاطرخواه یکدیگر هستند و  کلبه عشق خود را در میان احساسات پاک و سرور و شادمانی سالمندان و معلولان در خانه بهشت بنا می کنند.»

 حادثه 24 -  فرهاد و عزیزه  سالیان زیادی است خاطرخواه یکدیگر هستند و  کلبه عشق خود را در میان احساسات پاک و سرور و شادمانی سالمندان و معلولان در خانه بهشت بنا می کنند.»

این خبری بود که یک ماه پیش معصومه جعفری راد، مدیر امور اجتماعی آسایشگاه کهریزک به رسانه‌ها داد و افزود:

 «مدت‌ها بود که از قصه عشق وعاشقی این دو عزیز معلول در آسایشگاه اطلاع داشتیم، اما شرایط به گونه‌ای نبود که بتوان پاسخ مثبت به خواسته دل آنان بدهیم. در نهایت با ارزیابی‌های انجام شده و اصرار این دو عزیز عاشق، بر آن شدیم تا مقدمات ازدواج آنان را با مجوز رسمی مدیر آسایشگاه فراهم نماییم تا خواسته دل این گرامیان به زودی زود

محقق شود.»

او درباره چگونگی پیگیری مقدمات ازدواج این عزیزان معلول نیز گفته بود: «با کمک خیرین و نیکوکاران، در حال تهیه مایحتاج زندگی این زوج خوشبخت کهریزک هستیم، البته هنوز در ابتدای راهیم و تا تکمیل شدن اسباب زندگی توسط یاران مهربان و نیک اندیش، قطعا مدتی زمان می برد اما به خوبی می دانیم که هیچ کار خیری به تأخیر نمی افتد.»

خوشبختانه اجرایی شدن این وعده کمتر از یک ماه طول کشید تا بالاخره دیروز جشن ازدواج و با شکوه این زوج کهریزکی با حضور اعضای هیأت مدیره و امنای موسسه خیریه کهریزک، خیرین، مددجویان، مدیران و کارکنان این مجموعه خیریه برگزار شد. حالا عزیزه و فرهاد، با بدرقه خیرخواهان و نیکوکاران جامعه به خانه بخت رفته اند. خطبه عقد این زوج دیروز در این مجموعه خیریه جاری شد. در این جشن ازدواج، گروه های مختلف هنری همچون آقایان امیر اورکی، میلاد قلی زاده، سامان فراهانی ، سعید مقیمی، علی تارثبوت ، امیرحسین فتح الله زاده و افشین فیروزی با جان و دل به اجرای برنامه پرداختند تا لبخند شادی را بر چهره همگان به‌ویژه همنوعان زوج خوشبخت و معلول آسایشگاه بنشانند.

از این پس، زوج خوشبخت کهریزک با کار و فعالیت در کارگاه‌های توانبخشی و حمایت های مستمر مسئولین آسایشگاه در منزل شماره ۱۳ شهرک عمید، محل زندگی زوج‌های معلول زندگی آرام و آسوده ای را تجربه می کنند.

آخرین اخبار مثبت و رویدادهای شیرین را در صفحه حادثه پلاس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر