زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل فجیع پسر جوان در انفجار بمب در خودرواش

بازپرس جنایی پایتخت در حال تحقیق درخصوص قتل پسر جوانی است که با بمب‌گذاری در خودرواش به قتل رسیده است.
14 بهمن 1400
شناسه : 83843
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83843
552+
بالا
بازپرس جنایی پایتخت در حال تحقیق درخصوص قتل پسر جوانی است که با بمب‌گذاری در خودرواش به قتل رسیده است.

حادثه 24 -  بازپرس جنایی پایتخت در حال تحقیق درخصوص قتل پسر جوانی است که با بمب‌گذاری در خودرواش به قتل رسیده است.

ساعت 9شب سه‌شنبه انفجاری هولناک خیابان خواجوی کرمانی در منطقه کیانشهر واقع در جنوب شرق تهران را لرزاند. انفجار در یک دستگاه خودروی پژو پرشیای سفید رنگ که پسر جوانی سرنشین آن بود اتفاق افتاد. شدت این انفجار به حدی بود که اجزای خودرو تا شعاع چند متری پرتاب شد و راننده آن نیز به طرز فجیعی جانش را از دست داد.

دقایقی از این انفجار می‌گذشت که حادثه به قاضی ساسان غلامی، بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران گزارش و دستور انجام تحقیقات در این‌باره صادر شد. آنطور که شواهد به‌دست آمده در صحنه نشان می‌داد حادثه بر اثر انفجار مواد منفجره‌ای شبیه دینامیت که در کف یا صندوق عقب خودرو جاسازی شده اتفاق افتاده بود.

یکی از شاهدان عینی انفجار راننده یک خودروی عبوری بود. او به مأموران گفت: من در حال عبور از خیابان بودم که جلوی چشمانم پژو پرشیا منفجر شد. موج انفجار از یک طرف و ترس و وحشتی که به جانم افتاد باعث شد خودروام از مسیر منحرف شده و با خودروی دیگری برخورد کند. دقیق به‌خاطر دارم که درِ صندوق عقب پرشیا چندین متر به هوا پرتاب شد و راننده هم همان موقع جانش را از دست داد.

از سوی دیگر مأموران به تحقیق از خانواده راننده پرشیا پرداختند. یکی از نزدیکان متوفی که خانه‌اش در همان حوالی است گفت: او حدود 20دقیقه قبل از حادثه از خانه خارج شد تا بنزین بزند اما دیگر برنگشت تا اینکه فهمیدیم ماشینش منفجر شده است.

در همین حال تحقیقات درباره جوان جانباخته فاش کرد که او سال گذشته به اتهام مشارکت در یک فقره قتل که در ایلام اتفاق افتاد  دستگیر شده بود. او مدت 5ماه در بازداشت به‌سر می‌برد اما درحالی‌که قاتل اصلی به خارج از کشور گریخت  او از 3ماه قبل توانست با قرار وثیقه آزاد شود. در این شرایط کارآگاهان پلیس درحال تحقیق درباره ارتباط این پرونده قتل با انفجار مرگبار هستند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر