زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقانی که عشق پراید داشتند

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای یک گروه سرقت پراید در شیراز خبر داد.
13 بهمن 1400
شناسه : 83837
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83837
341+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای یک گروه سرقت پراید در شیراز خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای یک گروه سرقت پراید در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی چهارشنبه 13 بهمن به خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع و گزارش چند دستگاه پراید در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی سارقان و کشف خودروهای مسروقه، به شکل ویژه در دستورکار کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی، پلیسی و بررسی میدانی صحنه های وقوع سرقت، کارآگاهان یکی از سارقان را درحال باز کردن وسایل و قطعات یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

 رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های انجام شده از متهم مشخص شد که وی با همدستی 2 نفر دیگر اقدام به سرقت خودروهای شهروندان می‌کردند و قطعات و لوازم خودروها را به یک نفر مالخر می‌فروختند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه محل اختفای همدستان متهم و مالخر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه همگی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه آنان مقادیری اموال و قطعات سرقتی نیز کشف شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت هستند، در بازجویی های تکمیلی به سرقت 4 دستگاه خودرو پراید در شیراز اعتراف کرده و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس به شهروندان توصیه کرد که از پارک کردن خودرو در محل های خلوت خودداری کرده و هنگام پارک و ترک خودور، آن را به تجهیزات ضد سرقت از قبیل قفل پدال، قفل فرمان و دزدگیر مجهز کنند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر