زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل جوان 30 ساله در درگیری بین دو طایفه در زابل

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زابل ۱۳ نفر از متهمان متواری و عاملان اصلی وقوع نزاع دسته جمعی دوم دیماه آن شهرستان که منجر به قتل جوانی ۳۰ ساله شد دستگیر شدند.
13 بهمن 1400
شناسه : 83825
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83825
591+
بالا
با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زابل ۱۳ نفر از متهمان متواری و عاملان اصلی وقوع نزاع دسته جمعی دوم دیماه آن شهرستان که منجر به قتل جوانی ۳۰ ساله شد دستگیر شدند.

حادثه 24 -  با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زابل ۱۳ نفر از متهمان متواری و عاملان اصلی وقوع نزاع دسته جمعی دوم دیماه آن شهرستان که منجر به قتل جوانی ۳۰ ساله شد دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:در دوم دی ماه سال جاری در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان زابل، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سردار  احمد طاهری   افزود: با حضور ماموران مشخص شد که ۲ طایفه به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که طی آن جوانی ۳۰ ساله به وسیله سلاح شکاری از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفت و به قتل رسید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جو ناامنی پیش آمده تیمی متشکل از مأموران زبده آن شهرستان به صورت ویژه مأمور رسیدگی به پرونده شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل و دیگر عاملان راه اندازی این نزاع شناسایی و مشخص شد متهمان پس از وقوع جنایت از روستای مذکور گریخته اند.

سردار طاهری در ادامه اظهار داشت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس و طی پاکسازی از روستا‌های اطراف تعداد ۱۳ نفر از عوامل اصلی این نزاع منجر به قتل، در چند عملیات ضربتی دستگیر و در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی با ۳ تیغه خشاب و ۹۰ تیر جنگی به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری و مقادیری مهمات در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با همه توان در مقابل ناهنجاری‌ها ایستاده و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد عده‌ای هنجارشکن با اقدامات مجرمانه آرامش مردم را برهم بزنند و در این رابطه، معتمدین، ریش سفیدان و بزرگان طوایف می‌تواند یاری گر پلیس باشند و نقش مهمی را در پیشگیری ازاختلافات طایفه‌ای که منجر به اتفاقاتی این چنین تلخ و جبران ناپذیر می‌شود، ایفا کنند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر