زمان مطالعه: 1 دقیقه

دوئل مرگبار دو جوان در جاسک / قاتل فراری در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی پلیس شهرستان جاسک، قاتل متواری در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.
13 بهمن 1400
شناسه : 83799
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83799
440+
بالا
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی پلیس شهرستان جاسک، قاتل متواری در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی پلیس شهرستان جاسک، قاتل متواری در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۳ بهمن ماه) در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاسک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰از یک فقره درگیری و تیر اندازی بین دو جوان که با دو خودرو در حرکت بوده اند مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران به محل وقوع درگیری اعزام و مشاهده کردند هر دو خودرو طرفین درگیری واژگون و یکی از آنان از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله واقع  و فرد ضارب از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: فرد مصدوم به بیمارستان اعزام  که علی‌رغم تلاش تیم پزشکی متاسفانه مصدوم فوت کرد و قاتل متواری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مخفیگاهش در یکی از روستاهای تابعه شهرستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و برق آسا دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تسلیت به خانواده و بستگان متوفی خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تعیین مجازات به مراجع قضائی معرفی شد و موضوع در مراجع قضائی و انتظامی در حال پیگیری است.

 سردار جعفری در پایان با تأکید بر اینکه در چنین مواقعی افراد با مراجعه به پلیس و مراجع قضائی از عواقب بعدی رفتار عصبانی و خشن که می‌تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند خودداری کنند، به جوانان توصیه کرد:  از قرار دادن اسلحه گرم و حتی سرد در خودرو جدا خودداری کنند و قبل از استفاده از آن به هنگام عصبانیت به عواقب کار خود فکر کنند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر