زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف شدید خودروی سواری جک با تیر برق در شهر ری + عکس

برخورد شدید خودرو سواری با تیر برق خیابان منجر به قطع برق یکی از محله های شهر ری شد.
12 بهمن 1400
شناسه : 83796
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83796
377+
بالا
برخورد شدید خودرو سواری با تیر برق خیابان منجر به قطع برق یکی از محله های شهر ری شد.

حادثه 24 -  برخورد شدید خودرو سواری با تیر برق خیابان منجر به قطع برق یکی از محله های شهر ری شد.

در ساعت 15:07 دقیقه روز گذشته شهروندان با مشاهده این حادثه سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را به محل حادثه واقع در شهر ری، خیابان سلمان فارسی، نرسیده به میدان هادی ساعی اعزام کرد.

بنا به اظهار محمود داستان کمک فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری جک در حین حرکت در خیابان به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود خارج شد و پس از عبور از روی جدول حاشیه خیابان، به شدت با تیر برق حاشیه خیابان برخورد کرد.

وی افزود: شدت تصادف به حدی بود که تیر برق از قسمت پایین آن شکست و به داخل فضای سبز حاشیه خیابان سقوط کرد و همچنین کابل های برق متصل به آن بر روی اتوبوس پارک شده در کنار خیابان افتاد.

داستان تصریح کرد: به رغم شدت تصادم، خوشبختانه راننده این خودرو هیچ گونه آسیبی ندید و وی توانست از داخل اتاقک آن خارج شود.

کمک فرمانده آتش نشانان گفت: نیروهای آتش نشانی با استفاده از علائم هشداردهنده و نوار خطر، ایمن سازی اولیه را انجام داده و سپس ضمن قطع جریان برق، از نشت سوخت خودروی سواری جلوگیری کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از قطع جریان برق فشار قوی توسط عوامل امداد برق منطقه، آتش نشانان اتوبوس را به محل امن انتقال داده و همچنین محل حادثه را به طور کامل ایمن سازی کردند.

معاون فرمانده آتش نشانی در پایان اعلام کرد که خودرو تصادفی برای بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر