زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات تازه از تیراندازی سراوان/ جوان مسلح ساعتی قبل پدرش را نیز کشته بود

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان 26 ساله سروانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون‌آمیز به مقر سپاه سراوان تیر اندازی که با مجروح ساختن یک شهروند به ضرب گلوله نگهبانان مقر سپاه سراوان به هلاکت رسید.
11 بهمن 1400
شناسه : 83737
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83737
512+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان 26 ساله سروانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون‌آمیز به مقر سپاه سراوان تیر اندازی که با مجروح ساختن یک شهروند به ضرب گلوله نگهبانان مقر سپاه سراوان به هلاکت رسید.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان 26 ساله سروانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون‌آمیز به مقر سپاه سراوان تیر اندازی که با مجروح ساختن یک شهروند به ضرب گلوله نگهبانان مقر سپاه سراوان به هلاکت رسید.

سردار احمد طاهری امروز اظهار کرد: ساعت 10 صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان سریعا کار آگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی 58 ساله که بر  اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد پسر 26 ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می برده است با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریعا سوار بر موتورسیکلت خود شده و از منزل خارج شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه پاسداران شهرستان سراوان در اقدامی جنون آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح  و به بیمارستان منتقل می‌شود.

سردار طاهری  افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان برخلاف چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم نمودن قاتل مسلح در نهایت برای حفاظت از خود و دیگر مراجعان، در تیر اندازی متقابل، او را به هلاکت می رساند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین فرد مجروح نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان است.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر