زمان مطالعه: 1 دقیقه

قول مهم وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، نوشت: مجدانه پیگیر «طرح تحولی رتبه بندی معلمان» هستم و خود را موظف به پیگیری، تا حصول نتیجه می دانم.
11 بهمن 1400
شناسه : 83696
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83696
2852+
بالا
وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، نوشت: مجدانه پیگیر «طرح تحولی رتبه بندی معلمان» هستم و خود را موظف به پیگیری، تا حصول نتیجه می دانم.

حادثه 24 -  وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، نوشت: مجدانه پیگیر «طرح تحولی رتبه بندی معلمان» هستم و خود را موظف به پیگیری، تا حصول نتیجه می دانم.

یوسف نوری در پیامی خطاب به جامعه فرهنگیان کشور، نوشت: با حمایت معلمان خدوم و صبور، مجدانه پیگیر «طرح تحولی رتبه بندی معلمان» هستم و خود را موظف به پیگیری، تا حصول نتیجه می دانم.

وی افزود: اطمینان دارم که با اهتمام «دولت مردمی»، نظر مساعد مجلس انقلابی و همراهی شورای محترم نگهبان، جامعه معلمی به زودی طعم شیرین اجرای این طرح را خواهد چشید.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

دیدگاه ها
  • محمد حسین نجفی
    12 بهمن 1400
    باسلام. در خصوص رتبه بندی معلمان از31شهریور1400 انتظار هست هرچه سریعتر درسال جاری با بودجه ای که قبلاً گفته شده احکام زده شود وامید به زندگی درمعلمان سخت کوش فراهم شود. من معلم که به دور از هرنوع سیاست فقط به فکر آموزش دانش آموزان واینکه آینده روشن وفردی مفید برای جامعه باشند نهایت تلاشم راکرده ومیکنم وحال که دربحث سیاست شرایطی عالی ایجاد شده که دولت ومجلس هم عقیده باشند شما را به امام رضا قسم میدهم که بحث معیشت ما را جدی تر پیگیر باشید وخدای نکرده این احساس منفی در باور مان شکل نگیرد که فقط توپ را اززمین خود به زمین دیگری می اندازید.خداوند به شما خیر دهد.باتشکر فراوان .اززبان معلمی که30سال کارجهادی دراموزش داشته وهمسری خانه دار و4فرزندکه2تا تحصیل کرده وبیکار ودم بخت .که27مهر1400با6میلیون وهفتصد بازنشسته شده است.

    پاسخ

  • بی نام
    12 بهمن 1400
    یکبار برای همیشه مشکلات معلمان را حل می کنیم ( ...)فقط دروغ این آقا یعنی نمی داند اگر به وعده اش عمل نکند دشمن خداست در پیش دبستانی به ما یاد دادند دروغگو دشمن خداست

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر