زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان چاقوکشی اطراف ساختمان دادگستری البرز

با تلاش ماموران گمنام امام زمان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز، سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعی اطراف ساختمان دادگستری البرز در استان تهران شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
10 بهمن 1400
شناسه : 83679
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83679
366+
بالا
با تلاش ماموران گمنام امام زمان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز، سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعی اطراف ساختمان دادگستری البرز در استان تهران شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

حادثه 24 -  با تلاش ماموران گمنام امام زمان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز، سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعی اطراف ساختمان دادگستری البرز در استان تهران شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ بیژن جنتی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در اطراف ساختمان دادگستری استان البرز که در این درگیری سه نفر از اوباش غیربومی با استفاده از سلاح سرد و قدرت نمایی، سرنشینان یک خودروی تندر ۹۰ را مورد ضرب و جرح قرار داده و متواری شده بودند، شناسایی عاملان این اقدام مجرمانه در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی پلیسی، موفق به شناسایی هویت سه نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی شده و با ردزنی تحرکات آنها در یکی از مناطق شهر تهران، با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر سه آنها را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف مقداری مواد مخدر، چندین قبضه سلاح سرد و تعدادی اقلام ممنوعه از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: این اوباش در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر ایجاد نزاع دسته جمعی و ایجاد بی نظمی و رعب و وحشت در شهر کرج اعتراف کردند.

سرهنگ جنتی در پایان با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان امنیت تردید نداشته باشند که فرزندان غیور این مرز و بوم در انتظامی کشور اجازه سرکشی و طغیان را به آن ها نخواهند داد و در صورت ایجاد هرگونه نا امنی برابر قانون با آن ها برخورد جدی خواهند داشت.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر