زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل جنایت در روانسر از اعدام نجات یافت

جوانی که 2 سال قبل در جریان درگیری در شهرستان روانسر جوان دیگری را به قتل رسانده بود از چوبه دار نجات یافت.
10 بهمن 1400
شناسه : 83646
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83646
457+
بالا
جوانی که 2 سال قبل در جریان درگیری در شهرستان روانسر جوان دیگری را به قتل رسانده بود از چوبه دار نجات یافت.

حادثه 24 -  جوانی که 2 سال قبل در جریان درگیری در شهرستان روانسر جوان دیگری را به قتل رسانده بود از چوبه دار نجات یافت.

منوچهر فتاحی، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه در تشریح جزییات این پرونده، اظهارکرد: حدود دو سال پیش درشهرستان روانسر بین چند نفر نزاعی دسته جمعی صورت می گیرد که در حین درگیری فیزیکی یکی از طرفین نزاع ناخواسته به دیگری صدمه بدنی وارد می کند.

وی با بیان اینکه شدت این صدمه به حدی بوده که مرگ شخص مقابل را بدنبال داشته، عنوان کرد: باحضور نیروهای پلیس در محل حادثه، خاطیان دستگیر شدند و برای فرد قاتل هم پس از انجام تحقیقات پلیسی پرونده قضایی تشکیل شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان تصریح کرد: پرونده این قتل در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان روانسر مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت که در نهایت باتوجه به انجام تشریفات قانونی، شهادت شهود و مستندات موجود، حکم قصاص نفس برای متهم صادر شد و حکم اعدام و استیذان آن مورد تایید قرار گرفت.

وی یادآورشد: با تایید حکم اعدام، خانواده قاتل درخواست کردند که به منظور ایجاد صلح و سازش در پرونده، این پرونده به شعبه 45 ستاد صبر استان ارجاع شود.

فتاحی افزود: این پرونده در ستاد صبر استان مورد بررسی قرار گرفت و اعضای این ستاد تلاش های خود را برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول آغاز کردند و در این راه از کمک معتمدین محل و بزرگان قوم هم استفاده شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه پس از تلاش های فراوان اعضای ستاد صبر و معتمدین محلی و بزرگان، این پرونده با رضایت بی قید و شرط خانوده مقتول و رهایی قاتل جوان از چوبه دار بسته شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر