زمان مطالعه: 5 دقیقه

هواداران پرسپولیس درویش را تهدید کردند / یحیی برنگردد هرروز تجمع می کنیم

هواداران پرسپولیس در حمایت از سرمربی تیمشان تجمع کردند.
09 بهمن 1400
شناسه : 83642
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83642
366+
بالا
هواداران پرسپولیس در حمایت از سرمربی تیمشان تجمع کردند.

حادثه 24 -  هواداران پرسپولیس در حمایت از سرمربی تیمشان تجمع کردند.

چند روز قبل و در اعتراض به مشکلات مالی پرسپولیس ، یحیی گل محمدی سرمربی موفق این تیم تصمیم به استعفا گرفت و خطاب به مدرعامل جدید این باشگاه اعلام کرد، اگر شرط هایش اجرایی نشود، دیگر به پرسپولیس باز نمی گردد. رساندن پرداختی ها به ۵۰ درصد ، تهیه یک زمین تمرین خوب و حضور پرقدرت در نقل و انتقالات ، ۳ شرطی بود که یحیی برای درویش گذاشت و تا دوشنبه هم به او مهلت داد. هواداران پرسپولیس که ریشه همه مشکلات تیمشان را در وزارت ورزش و حمید سجادی می بینند، صبح امروز با حضور در مقابل مجلس تجمع کردند.

حدود ۲ هزار نفر آمدند

شنیده ها حاکی از آن است که چیزی حدود ۲۰۰۰ نفر از هواداران پرسپولیس جلوی مجلس جمع شدند. نکته جالب اینجاست که بسیاری از این افراد ، از شهرستان های مختلف خودشان را به پایتخت رساندند و در تجمع شرکت کردند. بعد از گذشت چند ساعت هم با مداخله پلیس ، این افراد از جلوی مجلس متفرق شدند.

یک پیشکسوت هم آمد

در بین افرادی که برای تجمع جلوی مجلس تجمع کردند ، یکی از پیشکسوتان پرسپولیس هم حضور داشت. وحید قلیچ دروازه بان اسبق سرخ پوشان خودش را به محل تجمع رساند و او هم جزو معترضین به وزیر ورزش بود.

پرسپولیسی ها خواهان استیضاح سجادی شدند

هواداران پرسپولیس که به شدت از وضعیت فعلی تیمشان عصبانی هستند ، با در دست داشتن بنرهایی از نمایندگان مجلس خواستند تا تا وزیر ورزش را استیضاح کنند و به مشکلات پرسپولیس رسیدگی کنند.آن ها همچنین به شدت علیه سجادی شعار دادند و او را متهم به استقلالی بودن ، کردند.

هواداران پرسپولیس : ۵ سال قهرمان شدیم ، هیچ پولی نداریم

حضور پرتعداد پرسپولیسی ها جلوی مجلس با شعارهای زیادی همراه شد که عمده آن علیه حمید سجادی بود. عده ای از هواداران پرسپولیس وقتی متوجه حضور چند خبرنگار شدند، از آن ها خواستند تا مشکلات آن ها را پوشش دهند. در این بین تعدادی از آن ها خطاب به خبرنگاران می گفتند، دردمان را به که بگوییم؟. این تیم ۵ سال پشت سر هم قهرمان شده و ۲ بار به فینال آسیا راه پیدا کرده است ولی هیچ پولی ندارد و از پس مخارج خود بر نمی آید.

تا یحیی برنگردد، هرروز تجمع می کنیم

یکی از خواسته های اصلی  پرسپولیسی ها در تجمع ،  بازگشت یحیی گل محمدی و انجام شرط هایی است که یحیی برای مدیران پرسپولیس گذاشت. هواداران پرسپولیس حتی تهدید کردند ، تا زمانیکه یحیی در تمرینات حاضر نشود ، هر روز تجمع خواهند کرد تا خواسته خود را به گوش مسئولان برسانند.

پرسپولیسی ها خطاب به نمایندگان مجلس : چطور به سجادی رای اعتماد دادید؟

هواداران پرسپولیس با نوشتن یک نامه خواسته های خود را به دست مجلسی ها رساندند. آن ها در این نامه از نماینده های مجلس خواستند، تمام خواسته های یحیی گل محمدی برآورده شود، بین تیمشان و استقلال فرقی گذاشته نشود و با فساد در فوتبال مقابله شود. آن ها همچنین از نمایندگان مجلس پرسیدند ، چطور به سجادی که طبق ادعای آن ها ۱۰ سال انفصال از خدمت داشت ، رای اعتماد دادند.

درویش هم تهدید شد

بعد از متفرق شدن  پرسپولیسی ها توسط پلیس ، آن ها تصمیم گرفتند ادامه اعتراضات خود را به جلوی ساختمان باشگاه ببرند. البته تعداد نفرات حاضر در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس ، کمتر از افراد حاضر در مقابل مجلس بود. آن ها در تجمع امروز خود درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس را هم بی نصیب نگذاشتند و او را تهدید کردند. هواداران پرسپولیس خطاب به درویش گفتند، اگر یحیی به تمرینات برنگردد و خواسته های او اجابت نشود، با هواداران پرسپولیس طرف خواهد بود.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر