زمان مطالعه: 3 دقیقه

عاملان تخریب مغازه سوپر مارکت در اراک به دام افتادند

اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش که با نزاع و درگیری که باعث سلب آسایش و وحشت مردم شده بودند،در اراک دستگیر شدند.
09 بهمن 1400
شناسه : 83626
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83626
400+
بالا
اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش که با نزاع و درگیری که باعث سلب آسایش و وحشت مردم شده بودند،در اراک دستگیر شدند.

حادثه 24 -  اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش که با نزاع و درگیری که باعث سلب آسایش و وحشت مردم شده بودند،در اراک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباشی که با نزاع و درگیری در یکی از خیابان‌های اراک و خسارت به شهروندان، باعث سلب آسایش و وحشت آنان شده بودند، در یک عملیات پلیسی خبرداد.

سردار  حسن مفخمی شهرستانی  در تشریح این خبر گفت: در ساعات پایانی چند شب گذشته گزارشی از ایجاد رعب و وحشت از سوی چند جوان در یکی از مناطق مسکونی شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله چند تیم مجرب و عملیاتی، متشکل از مأموران انتظامی پلیس شهرستان اراک و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار مفخمی شهرستانی یادآور شد: با حضور تیم گشت انتظامی در محل مشخص شد که ۴ نفر از اراذل و اوباش جوان قمه به دست با حالت غیر طبیعی و عربده کشی، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تخریب یک مغازه سوپر مارکت و شکستن شیشه‌های یک دستگاه خودروی سواری و مجروح نمودن یکی از همشهریان نموده و متواری شده اند که بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

او اظهارداشت: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده و کنترل نامحسوس این افراد، سرانجام مخفیگاه آنان را که در نقاط مختلف شهرستان اراک پنهان شده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در یک عملیات ضربتی تمامی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۴ قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه این افراد افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری نیز از اراذل و اوباش توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سردار مفخمی شهرستانی با تأکید بر اینکه در جامعه اسلامی، قانون حکمفرما بوده و پلیس هرگز تماشاچی اقدامات هنجار شکنانه اراذل و اوباش نخواهد بود بیان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به خرسندی مردم شهید پرور شهرستان اراک و قدردانی آن‌ها از عملکرد مقتدرانه پلیس در دستگیری این اراذل و اوباش از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی اراذل و اوباش و اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه آنان، موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر