زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان طبایت پزشک قلابی پوست و زیبایی در زرندیه

پزشک قلابی پوست و زیبایی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به فعالیت‌های درمانی می‌کرد، در شهرستان زرندیه دستگیر شد.
09 بهمن 1400
شناسه : 83615
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83615
296+
بالا
پزشک قلابی پوست و زیبایی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به فعالیت‌های درمانی می‌کرد، در شهرستان زرندیه دستگیر شد.

حادثه 24 -  پزشک قلابی پوست و زیبایی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به فعالیت‌های درمانی می‌کرد، در شهرستان زرندیه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی زرندیه از شناسایی و دستگیری یک پزشک قلابی پوست و زیبایی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به فعالیت‌های درمانی می‌کرد، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  روح الدین یوسفوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس فتا شهرستان زرندیه با انجام تحقیقاتی هدفمند و همچنین شکایت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مبنی بر فعالیت غیرقانونی خدمات پوست و زیبایی از سوی فردی که در فضای مجازی نیز اقدام به تبلیغ می‌کرد در این شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ یوسفوند افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس، محل فعالیت این فرد با طبابت غیر قانونی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله با هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان زرندیه، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

او یادآور شد: به دستور مقام قضائی محل فعالیت این پزشک قلابی که بدون مدرک و مجوز معتبر پزشکی اقدام به درمان مراجعان و بیماران می‌کرد، پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در پایان با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از شهروندان خواست، تا همواره برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر