زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت جواهرات عروس در فیلم عروسی لو رفت

سارقان در مراسم عروسی شرکت کردند، از شام لذت بردند و در نهایت با کیف حاوی جواهرات فرار کردند». این اتفاق عجیبی بود که چند روز پیش در یک مراسم عروسی رخ داد و عروس و داماد با بررسی فیلم های هروسی متوجه ماجرا شدند.
09 بهمن 1400
شناسه : 83595
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83595
435+
بالا
سارقان در مراسم عروسی شرکت کردند، از شام لذت بردند و در نهایت با کیف حاوی جواهرات فرار کردند». این اتفاق عجیبی بود که چند روز پیش در یک مراسم عروسی رخ داد و عروس و داماد با بررسی فیلم های هروسی متوجه ماجرا شدند.

 حادثه 24 -  سارقان در مراسم عروسی شرکت کردند، از شام لذت بردند و در نهایت با کیف حاوی جواهرات فرار کردند». این اتفاق عجیبی بود که چند روز پیش در یک مراسم عروسی رخ داد و عروس و داماد با بررسی فیلم های هروسی متوجه ماجرا شدند.

هفته گذشته کلیپ سرقت کیف جواهرات عروس در یک مراسم عروسی در هند در این کشور جنجالی شد. فیلم صحنه‌ای را نشان می‌دهد که عروس و داماد و خانواده‌هایشان در حال گرفتن عکس یادگاری هستند و پشت‌سر آنها، سارقی که کیف حاوی جواهرات عروس را در دست دارد در حال فرار است.

براساس گزارش رسانه‌ها، 2سارق ناشناس که یکی از آنها پسری نوجوان است با حضور در مراسم عروسی منتظر فرصت برای اجرای سرقت ماندند و این فرصت پس از صرف شام و زمانی مهیا شد که عروس و داماد سرگرم گرفتن عکس یادگاری بودند. جواهرات سرقت شده شامل یک گردنبند ، 2گوشواره و 5حلقه انگشتر بود که قرار بود در مراسم به عروس و داماد هدیه داده شود. با این حال، ماجرای سرقت تا زمانی که نوبت به اهدای هدایا به عروس و داماد نرسیده بود، فاش نشد.

هنگام اهدای هدایا بود که معلوم شد از کیف حاوی جواهرات که ارزش آنها 2میلیون روپیه(حدود 730میلیون تومان) بود اثری نیست. پس از آن عروس و داماد و خانواده‌هایشان برای پیدا کردن ردی از سارق به بررسی فیلم‌های عروسی پرداختند و به این ترتیب تصاویری از سارقان به‌دست آمد. آنها 2نفر بودند که یکی از آنها مقابل در سالن عروسی کشیک می‌داد و دیگری وارد آنجا شد و کیف حاوی جواهرات را که پشت سر عروس و داماد بود برداشت و کاملا خونسردانه از آنجا دور شد.

پدر عروس گفته است که پس از افشای راز سرقت، فیلم را برای شناسایی و دستگیری سارقان در اختیار پلیس قرار داده اما هنوز هیچ اقدامی از سوی آنها انجام نشده است.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر