زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارقان خشن در سیستان و بلوچستان به آخر خط رسیدند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، شش نفر اعضای یک باندحرفه ای سرقت که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی می کردند به دام افتادند.
05 بهمن 1400
شناسه : 83484
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83484
491+
بالا
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، شش نفر اعضای یک باندحرفه ای سرقت که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی می کردند به دام افتادند.

حادثه 24 -  با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، شش نفر اعضای یک باندحرفه ای سرقت که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی می کردند به دام افتادند.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو در محورهای مواصلاتی شهرستان های خاش، ایرانشهر ، نیکشهر و چابهار بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پروند  موفق به شناسایی 6 نفر اعضای یک باند مسلح شدند و با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه آنها را در شهرستان های خاش و ایرانشهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  با حضور 2 تیم عملیاتی از مأموران زبده پلیس آگاهی استان در این شهرستان ها هر 6 نفر عضو این باند، در 2 عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این رابطه 3 دستگاه خودروی پژو 405 که سارقان از آنها در سرقت های خود استفاده می کردند توقیف و در بازرسی از مخفیگاه های متهمان یک قبضه سلاح کلاش، با 75 تیر جنگی و یک قبضه سلاح غیر مجاز برنو با 44 تیر جنگی به همراه بیش از یک کیلو گرم مواد افیونی کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته تا کنون به 8 فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح محورهای جنوبی استان اقرار کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان  از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محورهای مواصلاتی سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر