زمان مطالعه: 1 دقیقه

عملیات نفسگیر پرسنل اورژانس برای نجات مادر باردار / ۹۰ دقیقه پیاده روی در منطقه ای صعب العبور

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بدنبال تماس تلفنی امروز سوم بهمن ماه با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ چهارمحال بختیاری از روستای بادره از توابع شهرستان اردل مبنی بر وضعیت اورژانس یک مادر باردار بلافاصله اکیپی از اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.
04 بهمن 1400
شناسه : 83452
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83452
266+
بالا
به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بدنبال تماس تلفنی امروز سوم بهمن ماه با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ چهارمحال بختیاری از روستای بادره از توابع شهرستان اردل  مبنی بر وضعیت اورژانس یک مادر باردار بلافاصله اکیپی از اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

حادثه 24 -  به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بدنبال تماس تلفنی امروز سوم بهمن ماه با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ چهارمحال بختیاری از روستای بادره از توابع شهرستان اردل  مبنی بر وضعیت اورژانس یک مادر باردار بلافاصله اکیپی از اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

بدلیل منطقه صعب العبور و پس از هماهنگی با ستاد هدایت و عملیا بحران اورژانس استان بالگرد اورژانس هوایی به منطقه اعزام شد و در محل مناسب مستقر شد.

تکنسین های اورژانس هوایی پس از دوساعت پیاده روی در این مسیر صعب العبور بیمار را به بالگرد منتقل کردند وسپس بیمار به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافت.

بدلیل سرمای هوای شدید امروز تکنسین اورژانس هوایی این ماموریت در حرکتی ایثارگرانه کاپشن خود را در اختیار بیمار قرار داد.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر