زمان مطالعه: 1 دقیقه

اضافه شدن ۲نیمکت‌نشین به جمع جدایی‌طلبان استقلال / ۵+۳ بازیکن در لیست خروج

چند بازیکن نیمکت نشین استقلال خواستار روشن شدن تکلیف خود شده ‌اند.
04 بهمن 1400
شناسه : 83450
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83450
466+
بالا
چند بازیکن نیمکت نشین استقلال خواستار روشن شدن تکلیف خود شده ‌اند.

حادثه 24 -  چند بازیکن نیمکت نشین استقلال خواستار روشن شدن تکلیف خود شده ‌اند.

تا به امروز نام ۵ بازیکن استقلال در لیست خروج این تیم قرار گرفته است. بابک مرادی، سعید مهری، رشید مظاهری، فردین رابط و محمدرضا آزادی بازیکنانی هستند که با نظر فرهاد مجیدی می توانند در نیم فصل جمع آبی‌ها را ترک کنند.

این در حالی است که از آرش رضاوند، سعید آذری و متین کریم ‌زاده به عنوان دیگر بازیکنان جدایی طلب استقلال یاد می شود. رضاوند البته تا همین چند هفته پیش قصدی برای جدایی نداشت اما انتقادات از او در فضای مجازی این بازیکن را ترغیب کرده تا جمع آبی‌ها را ترک کند.

آرش رضاوند از فولاد خوزستان پیشنهاد دارد و متین کریم زاده و سعید آذری هم به دلیل اینکه کمتر در ترکیب آبی ها به میدان می روند در انتظار تایید فرهاد مجیدی برای جدایی هستند. سرمربی استقلال تا به امروز تنها با جدایی موقت رضاوند و حضور قرضی او در فولاد موافقت کرده است و کریم زاده و آذری همچنان در انتظار تصمیم سرمربی استقلال هستند.

مجیدی قصد دارد با توجه به بازیکنانی که در نیم فصل جذب ‌می‌کند اجازه جدایی به برخی بازیکنان تیمش را بدهد. این در حالی است که بازیکنانی مانند آذری و کریم زاده خواستار روشن شدن تکلیف شان قبل از رسیدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات نیم فصل هستند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر