زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصدومیت شدید 2 کارگر در حادثه انفجار ساختمان در حال بازسازی

انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در حال بازسازی در محله تجریش منجر به ریزش بخشی از این ساختمان و نیز مصدومیت دو کارگر شد.
03 بهمن 1400
شناسه : 83420
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83420
330+
بالا
انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در حال بازسازی در محله تجریش منجر به ریزش بخشی از این ساختمان و نیز مصدومیت دو کارگر شد.

حادثه 24 -  انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در حال بازسازی در محله تجریش منجر به ریزش بخشی از این ساختمان و نیز مصدومیت دو کارگر شد.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و ابراز استرس و نگرانی از بروز انفجاردر یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 16:30 روز گذشته بلافاصله زنگ ایستگاه های 6، 105 و گروه امداد ونجات 4 را به صدا درآورد و آتش نشانان در کمتر از 3 دقیقه خودرا به محل حادثه در میدان تجریش، خیابان فنا خسرو رساندند.

علیرضا میر فتوحی رئیس ایستگاه 6 آتش نشانی تهران درباره این حادثه اظهار داشت: بر اثر نشت و انفجار ناگهانی گاز در یک ساختمان دو طبقه در حال بازسازی دیوار های این ساختمان دچار ریزش شد و همچنین شیشه های آن شکست.

وی افزود: درجریان این حادثه دو نفر از کارگران که درداخل ساختمان مشغول کار بودند دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

میر فتوحی ادامه داد: موج انفجار به حدی بود که خسارت زیادی به ساختمان وارد شد و همچنین شیشه ها و پنجره های ساختمان های مجاور نیز شکست و در سطح خیابان پخش شد.

رئیس ایستگاه 6 آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از قطع برق و گاز ساختمان، به چند گروه عملیاتی تقسیم شدند و گروهی به ایمن سازی محل حادثه و گروهی دیگر به جستجوی محبوسین پرداختند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان پس از جستجو مشخص شد کارگران قبل از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده بودند که بلافاصله آنان توسط آتش نشانان تحویل امدادگران اورژانس شدند.

میر فتوحی در مورد تعداد مصدومین این حادثه اظهار داشت:: براثر این حادثه، دو نفر از کارگران درحین کار دچارمصدومیت و سوختگی شدید شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند و همچنین سه نفر از همسایگان و رهگذران نیز به طور جزئی آسیب دیدند که در محل حادثه توسط امدادگران اورژانس به صورت سر پایی مداوا شدند.

گفتنی است کارشناسان آتش نشانی منطقه هم اکنون در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر