زمان مطالعه: 1 دقیقه

آزادی 20 زندانی زن و مرد از زندان مرکزی مشهد

20 زندانی زن و مرد در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) با بدرقه خدام بارگاه منور رضوی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.
03 بهمن 1400
شناسه : 83411
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83411
390+
بالا
20 زندانی زن و مرد در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) با بدرقه خدام بارگاه منور رضوی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

حادثه 24 -  20 زندانی زن و مرد در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) با بدرقه خدام بارگاه منور رضوی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی آزادی ۲۰ زندانی از زندان مرکزی مشهدخراسان رضوی، در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) ۲۰ زندانی زن و مرد با استفاده از رافت قضایی و با بدرقه خدام بارگاه منور رضوی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

از این تعداد ۶ زندانی زن و ۱۴ زندانی مرد هستند که با استفاده از ارفاق های قضایی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

در مراسم آزادی این زندانیان، خدام بارگاه رضوی با حضور در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد پس از اجرای آئین پرچم گردانی حرم مطهر و مولودی خوانی به همه زندانیان و کارکنان زن زندان هدیه فرهنگی اهداء کردند.

همچنین زندانیان بند نسوان میهمان سفره اکرام و اطعام رضوی شدند و در پایان نیز با بدرقه و مدیحه سرایی خادمان رضوی زندانیان یاد شده که دارای شرایط قانونی بودند از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

همچنین بر اساس اعلام رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی هم اکنون حدود ۵۰۰ زندانی مرد و ۱۶ زندانی زن به دلیل ارتکاب جرایم غیر عمد در استان زندانی بوده و نیازمند دریافت کمک خیران برای رهایی از بند هستند.

جواد غفاریان طوسی ضمن اشاره به فرا رسیدن روز زن و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) افزود: نیکوکاران نوع دوست برای کسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت خیران هستند با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌ آموزی و کاردرمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارند.

طبق اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی در سال گذشته، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر، حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر