زمان مطالعه: 1 دقیقه

20 فقره سرقت در فیوج با لباس ماموران دولتی

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای از طایفه فیوج، با اعتراف به بیش از ۲۰ فقره سرقت در پوشش ماموران دولتی خبر داد.
29 دی 1400
شناسه : 83300
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83300
366+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای از طایفه فیوج، با اعتراف به بیش از ۲۰ فقره سرقت در پوشش ماموران دولتی خبر داد.

 حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای از طایفه فیوج، با اعتراف به بیش از ۲۰ فقره سرقت در پوشش ماموران دولتی خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: دستگیری سارقان فیوج در پوشش ماموران دولتیمأموران پلیس آگاهی استان، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در استعلام‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد، پلاک نصب شده بر روی خودرو هیچگونه سابقه ثبتی در سامانه تعویض پلاک نداشته و مورد دستکاری و تغییر قرار گرفته است، که بلافاصله راننده و سرنشین آن، دستگیر و به همراه خودرو، به پلیس آگاهی قزوین منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهمان به مقرر انتظامی و در بازرسی از خودرو، تعدادی آلات و اداوات در خصوص سرقت، به همراه البسه و وسایل مربوط به ادارات، سازمان‌های دولتی و خدماتی کشف شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان دستگیره شده از طوایف خاص کشور مصون به باند فیوج بوده و در تحقیقات پلیسی به بیش از ۲۰ فقره سرقت، با پوشش ماموران ادارات دولتی، در استان البرز و قزوین اعتراف کرده اند، تصریح کرد: در بررسی ماموران از خودرو سارقان و استعلام‌های انجام شده، مشخص شد خودرو سابقه سرقت از استان البرز را داشته، که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر