زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان وحشت بیستم دی ماه خیابان وحدت اسلامی

اراذل و اوباشی که طی روز‌های بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری در خیابان وحدت اسلامی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کردند، توسط پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شدند.
29 دی 1400
شناسه : 83297
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83297
512+
بالا
اراذل و اوباشی که طی روز‌های بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری در خیابان وحدت اسلامی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کردند، توسط پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 -  اراذل و اوباشی که طی روز‌های بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری در خیابان وحدت اسلامی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کردند، توسط پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران امروز چهارشنبه بیست و نهم دی ماه سال جاری در جمع خبرنگاران به تشریح شرارت دو گروه از اراذل و اوباش که در شهر تهران به تیراندازی ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کردند، پرداخت.

وی گفت: اقدام به شرارت این دو گروه در خیابان وحدت اسلامی و در برخی مغازه‌های این محدوده بوده است و جای گلوله‌ها روی مغازه فوق که در روز بیستم و بیست و یکم دی ماه ناشی از شرارت اراذل و اوباش است همچنان مشخص است.

سرهنگ راستی تصریح کرد: این دو گروه با کری خوانی اقدام به ایجاد دعوا و درگیری در شهر می‌کردند و در کمتر از بیست و چهار ساعت توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: این دو گروه اراذل و اوباش با هم قرار‌هایی را در ۳ نقطه از داخل و ۱ نقطه خارج از شهر تهران داشتند و همه متهمان دستگیر شده سابقه سرقت، شرارت و درگیری با سلاح سرد را دارند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران یادآور شد: ۲ دستگاه موتور سیکلت از آن‌ها توقیف شده و در کیانشهر نیز مشابه این اتفاق رخ داده است.

سرهنگ راستی تاکید کرد: ۷ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده ۲ گروه فوق هم اکنون در اختیار پلیس هستند و همکاری خوب قوه قضائیه با پلیس در این پرونده جای تقدیر دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر