زمان مطالعه: 1 دقیقه

کری خوانی محمدجواد آذری جهرمی برای استقلالی‌ها + عکس

محمدجواد آذری جهرمی بیخیال استقلالی‌ها نمی‌شود. او به تازگی سوژه جدیدی برای کری خواندن پیدا کردن است.
29 دی 1400
شناسه : 83295
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83295
1442+
بالا
محمدجواد آذری جهرمی بیخیال استقلالی‌ها نمی‌شود. او به تازگی سوژه جدیدی برای کری خواندن پیدا کردن است.

حادثه 24 -  محمدجواد آذری جهرمی بیخیال استقلالی‌ها نمی‌شود. او به تازگی سوژه جدیدی برای کری خواندن پیدا کردن است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی، همچنان در کانون توجه فوتبالی‌ها از جمله هواداران پرسپولیس قرار گرفته است. او که در سال‌های وزارتش همواره علاقه اش به پرسپولیس را عیان کرده، بعد از رفتن از وزارتخانه هم چنین روندی را حفظ کرده و هر بار سوژه جدیدی برای کری خواندن با هواداران استقلال پیدا می‌کند.

آذری جهرمی اینبار هم به بهانه صدرنشینی استقلال در لیگ برتر تا پایان نیم فصل، طعنه جدیدی به هواداران استقلال زده است. او در صفحه تلگرامی اش ابتدا و سپس در صفحه اینستاگرامش به بررسی عملکرد تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ادوار مختلف لیگ برتر پرداخته و نوشته که با وجود صدرنشینی فعلی استقلالی ها، اما این تیم شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

نکته مهمی که آذری جهرمی روی آن دست گذاشته و کنایه عجیبی به هواداران زده، نوشته آخرِ مطلب کوتاهی است که در اینستاگرامش منتشر کرده و پرسیده: «به نظرتان استقلال با همه کمک‌هایی که امسال دارد می‌تواند قهرمان شود؟». استفاده از واژه همه کمک‌هایی که به استقلال می‌شود اشاره به همان شایعاتی دارد که سال‌ها استقلالی‌ها علیه پرسپولیس در راه قهرمانی این تیم به کار می‌بردند. ظاهرا آذری جهرمی دقیقا اشاره‌ای به همان مورد داشته است.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

دیدگاه ها
  • علی لرستانی
    29 دی 1400
    این آقای آذری جهرمی مشخص کردکه آدم کوچک واج بازی است، چون کسی که درسیاست باشد باید باهم مردم یکسان باشد اینکه نصف مردم رانادیده می گیرد نباید اسمش راسیاست مدار گذاشت.

    پاسخ

  • بی نام
    29 دی 1400
    سرت تو ...خودت باشه نمیخواد خودتو واسه یه عده ... عزیز کنی

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر