زمان مطالعه: 1 دقیقه

اسرار قتل مرد ثروتمند داخل خودرو 206

مرد ثروتمند در حالی داخل خودروی پسرش با شلیک گلوله و ضربات چاقو به قتل رسید که هیچ رد و سرنخی از عامل یا عاملان جنایت در دست نیست.
29 دی 1400
شناسه : 83287
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83287
450+
بالا
مرد ثروتمند در حالی داخل خودروی پسرش با شلیک گلوله و ضربات چاقو به قتل رسید که هیچ رد و سرنخی از عامل یا عاملان جنایت در دست نیست.

 حادثه 24 -  مرد ثروتمند در حالی داخل خودروی پسرش با شلیک گلوله و ضربات چاقو به قتل رسید که هیچ رد و سرنخی از عامل یا عاملان جنایت در دست نیست.

ساعت 10:30 شامگاه 27 دی مأموران کلانتری شهرزیبا در تماس با بازپرس مصطفی واحدی از قتل مرد 60 ساله‌ای داخل خودرو 206 خبر دادند.

بدنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. با حضور در محل آنها با جسد مرد میانسال داخل خودرو در حالی مواجه شدند که آثار جسم برنده روی گردن وی به چشم می‌خورد. این در حالی بود که در معاینات متخصصان پزشکی قانونی، گلوله‌ای نیز در سر مقتول پیدا شد که از سمت راست شلیک شده بود.

پسر مقتول که گزارش این جنایت را به مأموران پلیس داده بود در تحقیقات گفت: پدرم وضع مالی خوبی دارد و در کار تجهیزات وسایل آتش‌نشانی نیز است. امروز بدنبالش رفتم تا باهم به خانه خواهرم برویم و حتی در مسیر شیرینی هم خریدیم. بین راه از پدرم خواستم چند دقیقه‌ای داخل خودرو 206‌ام منتظر بماند تا من به خانه بروم و برگردم. او هم قبول کرد و من به داخل خانه رفتم و وقتی که برگشتم با جسد خونین پدرم مواجه شدم.

در ادامه تحقیقات از خانواده مرد ثروتمند آنها مدعی هستند مقتول با شخصی اختلاف نداشته و به کسی مظنون نیستند. جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر