زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات جان سارقان خودرو از سیل در کرمان

امدادگران هلال احمر در جریان سیل کرمان به امدادرسانی به 2سرنشین خودرویی که در سیلاب گرفتار شده بود پرداختند اما بررسی‌ها نشان داد این خودرو سرقتی و نجات یافتگان سارق هستند.
28 دی 1400
شناسه : 83244
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83244
380+
بالا
امدادگران هلال احمر در جریان سیل کرمان به امدادرسانی به 2سرنشین خودرویی که در سیلاب گرفتار شده بود پرداختند اما بررسی‌ها نشان داد این خودرو سرقتی و نجات یافتگان سارق هستند.

حادثه 24 -  امدادگران هلال احمر در جریان سیل کرمان به امدادرسانی به 2سرنشین خودرویی که در سیلاب گرفتار شده بود پرداختند اما بررسی‌ها نشان داد این خودرو سرقتی و نجات یافتگان سارق هستند.

به‌دنبال وقوع سیل در بخش‌های مختلفی از استان کرمان، نیروهای هلال احمر به امدادرسانی به حادثه دیدگان پرداختند. در این میان به آنها خبر رسید در حاشیه کرمان یک دستگاه خودروی پژو پارس که 2سرنشین دارد در سیل گرفتار شده وجان سرنشینان آن در خطر است. در این شرایط بود که گروهی از امدادگران خود را به محل حادثه رساندند. بخش عمده‌ای از پژو پارس زیر آب رفته بود و سرنشینان آن قادر نبودند خود را نجات دهند. اگر این وضعیت ادامه پیدا می‌کرد ممکن بود حادثه تلخی اتفاق بیفتد. در این شرایط امدادگران ابتدا 2 سرنشین پژو را از داخل خودرو بیرون کشیدند و در ادامه با استفاده از تجهیزات ویژه خودرو را نیز از آب خارج کردند. یکی از حادثه دیدگان دچار مصدومیت شده بود که بعد از انجام مداوای اولیه به اورژانس تحویل داده و به مرکز درمانی منتقل شد اما دومین نفر که شرایط بهتری داشت به‌طور ناگهانی و بدون اینکه پیگیر وضعیت ماشین و دوستش باشد ناپدید شد. با گذشت یک روز از این حادثه و با فروکش کردن سطح آب درحالی‌که پژو پارس هنوز در محل حادثه باقی مانده بود مأموران گشت پلیس با دیدن پژو پارس به ماجرا مشکوک شدند و با استعلام وضعیت آن پی بردند این خودرو سرقتی است. آنطور که شواهد نشان می‌داد سارقان چند روز قبل این خودرو را در یکی از مناطق کرمان سرقت کرده بودند و با بررسی ماجرا معلوم شد 2سرنشین پژو که در سیل گرفتار شده بودند سارق بودند و به همین دلیل یکی از آنها بعد از نجات از سیلاب فرار کرد.

براساس این گزارش تحقیقات برای روشن شدن ابعاد این سرقت همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر