زمان مطالعه: 3 دقیقه

قاتل خاموش جان عروس و داماد و خواهر و برادر تهرانی را گرفت

در آخرین روز هفته گذشته 2حادثه تلخ گازگرفتگی در پایتخت رخ داد که به قیمت جان 4نفر تمام شد؛ 2 نفر از آنها تازه عروس و داماد بودند و 2 نفر دیگر خواهر و برادری بودند که قربانی قاتل خاموش شدند.
26 دی 1400
شناسه : 83164
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83164
353+
بالا
در آخرین روز هفته گذشته 2حادثه تلخ گازگرفتگی در پایتخت رخ داد که به قیمت جان 4نفر تمام شد؛ 2 نفر از آنها تازه عروس و داماد بودند و 2 نفر دیگر خواهر و برادری بودند که قربانی قاتل خاموش شدند.

حادثه 24 -  در آخرین روز هفته گذشته 2حادثه تلخ گازگرفتگی در پایتخت رخ داد که به قیمت جان 4نفر تمام شد؛ 2 نفر از آنها تازه عروس و داماد بودند و 2 نفر دیگر خواهر و برادری بودند که قربانی قاتل خاموش شدند.

نخستین حادثه ساعت 10صبح جمعه بیست و چهارم دی ماه به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران گزارش شد و تیم جنایی را به آپارتمانی در شمال تهران کشاند. کارآگاهان در آنجا با جسد دختر خانواده در پذیرایی و برادر او در حمام مواجه شدند. آنطور که بررسی‌ها نشان می‌داد پدر و مادر این دختر و پسر جوان به سفر رفته و آنها در خانه تنها بودند. پدر و مادر اما از شامگاه پنجشنبه هرچه با فرزندانشان تماس می‌گرفتند آنها پاسخگو نبودند و این باعث نگرانی‌شان شده بود. به همین دلیل تصمیم گرفتند به خانه بازگردند اما صبج جمعه وقتی به خانه رسیدند با پیکر بی‌جان فرزندانشان روبه‌رو شده و پلیس و اورژانس را خبر کردند.

با انجام بررسی‌های اولیه معلوم شد که خواهر و برادر قربانی گازگرفتگی شده‌اند. در ادامه مشخص شد که نشت گاز از لوله بخاری صورت گرفته و بسته بودن پنجره‌ها و منافذ خانه موجب شده تا دخترو پسر جوان به‌دلیل گازگرفتگی جانشان را از دست بدهند. اجساد خواهر و برادر به پزشکی قانونی انتقال یافت. اما این تنها حادثه گازگرفتگی روز جمعه نبود چرا که پس از گذشت چند ساعت قاتل خاموش در حادثه‌ای غم انگیز جان نوعروس و تازه دامادی را گرفت.

دومین حادثه که در آپارتمانی در شرق تهران رخ داده بود شامگاه جمعه به بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد. قربانیان زنی 19ساله و مردی 21ساله بودند که در آپارتمانی 30متری زندگی می‌کردند. ساکنان ساختمان که متوجه انتشار بوی گاز در فضای ساختمان شده بودند وقتی دریافتند که منشأ بوی گاز از آپارتمان طبقه دوم است که در آن زوجی جوان ساکن بودند آنجا رفتند، اما  آنها هرچه زنگ آپارتمان تازه عروس و داماد را زدند هیچ‌کس جوابشان را نداد. از آنجا که به موضوع مشکوک شده بودند   با پلیس و آتش‌نشانی تماس گرفتند. دقایقی بعد پلیس و آتش‌نشانان در آنجا حاضر  و پس از آنکه وارد آپارتمان طبقه دوم شدند چشمشان به جسد زن و مرد جوان افتاد که ساعت‌ها از مرگشان می‌گذشت. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که به‌دلیل نقص فنی آبگرمکن، گاز نشت پیدا کرده و در تمام فضای آپارتمان پیچیده و همین  به قیمت جان آنها تمام‌شده است. اجساد تازه عروس و داماد نیز با دستور قاضی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر