زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصاویر دلخراش از تصادف مرگبار پراید با تیر برق در جاده امین آباد +18

برخورد شدید خودروی سواری با تیر برق حاشیه جاده منجر به فوت و مصدومیت دو نفر از سرنشینان شد.
25 دی 1400
شناسه : 83159
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83159
1494+
بالا
برخورد شدید خودروی سواری با تیر برق حاشیه جاده منجر به فوت و مصدومیت دو نفر از سرنشینان شد.

حادثه 24 -  برخورد شدید خودروی سواری با تیر برق حاشیه جاده منجر به فوت و مصدومیت دو نفر از سرنشینان شد.

شب گذشته در پی وقوع حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تیر برق حاشیه جاده، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 86 را به محل حادثه واقع در شهرری،  جاده امین آباد، بعد از کارخانه چای رهسپار کرد.

به گفته فرهاد مویدی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 86 سازمان آتش نشانی تهران؛ یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت درجاده امین آباد به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با تیر برق حاشیه جاده برخورد کرد که در پی وقوع این حادثه، هر دو سرنشین در داخل اتاقک خودرو محبوس شده و خودرو نیز دچار نشت سوخت شد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایجاد حریم ایمنی در محدوده محل حادثه اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و پس از رفع نشت سوخت، با استفاده از ابزار تخصصی نجات، عملیات رها سازی سرنشینان در داخل اتاقک خودرو را آغاز کردند.

مویدی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایجاد فضا سازی مناسب، در حضور عوامل اورژانس هر دو مصدوم گرفتار را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات اولیه توسط تیم اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان که مردی حدوداً 30 ساله بود، جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: مصدوم دوم مردی 35 ساله بود که بلافاصله پس از رهاسازی درخودرو، توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

فرمانده آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان این خودرو را به طور کامل ایمن سازی کرده و پس از پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این تصادف، آن را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

مویدی در پایان خاطرنشان کرد: شخص فوت شده دراین تصادف نیز برای ادامه روند مراحل قانونی و همچنین شناسایی هویت وی به عوامل نیروی انتظامی سپرده شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر