زمان مطالعه: 1 دقیقه

کافه قنادی درباری در شمال تهران طعمه حریق شد

یک مغازه شیرینی فروشی در محله اقدسیه تهران دچار آتش‌سوزی شد.
25 دی 1400
شناسه : 83157
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83157
441+
بالا
یک مغازه شیرینی فروشی در محله اقدسیه تهران دچار آتش‌سوزی شد.

حادثه 24 -  یک مغازه شیرینی فروشی در محله اقدسیه تهران دچار آتش‌سوزی شد.

ساعت 08:10 دقیقه صبح روز گذشته یکی از شهروندان محله اقدسیه، میدان ارتش، وقوع این آتش‌سوزی را از طریق سامانه 125 به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اطلاع داد که این ستاد هم به سرعت نیروهای آتش نشانی ایستگاههای 61 و36 را به محل آتش‌سوزی اعزام کرد.

مهدی نیازی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این آتش سوزی گفت: یک کافه قنادی که در طبقه همکف یک پاساژ قرار داشت، صبح روز جمعه گذشته به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز مغازه شیرینی فروشی را قطع کرده وسپس با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی مشغول مهار آتش سوزی در این مغازه شدند.

این فرمانده آتش نشانی درادامه اظهار داشت: با توجه به وجود تعداد زیادی واحد اداری و تجاری در طبقات بالایی این قنادی، نیروهای آتش نشانی به سرعت وارد ساختمان شدند که خوشبختانه مشخص شد هیچ یک از ساکنان در ساختمان گرفتار نشده اند.

نیازی علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی اعلام کرد و افزود: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش، اجناس سوخته را از مغازه خارج و همچنین محل حادثه را با انجام عملیات لکه گیری کاملا ایمن کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر