زمان مطالعه: 1 دقیقه

ورود ناگهانی پژو 206 به خانه ای در خیابان شریعتی + تصاویر

برخورد شدید کامیونت خاور با خودرو سواری منجر به انحراف این خودرو به سمت منزل مسکونی و ورود آن به داخل این منزل شد.
25 دی 1400
شناسه : 83156
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83156
799+
بالا
برخورد شدید کامیونت خاور با خودرو سواری منجر به انحراف این خودرو به سمت منزل مسکونی و ورود آن به داخل این منزل شد.

حادثه 24 -  برخورد شدید کامیونت خاور با خودرو سواری منجر به انحراف این خودرو به سمت منزل مسکونی و ورود آن به داخل این منزل شد.

حوالی ظهر روز پنجشنبه گذشته پس از تماس شاهدین این حادثه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷۳ و گروه امداد و نجات ۱۳ را در ساعت ۱۱:۵۰ به خیابان شریعتی، کوچه شکرآبی، تقاطع خیابان اندیشه رهسپار کرد.

 مهدی مطیعی فرمانده آتش نشانان ایستگاه ۷۳ در این باره گفت: یک دستگاه کامیونت خاور در شیب تند خیابان اندیشه درحال حرکت بود که به علت نامشخصی راننده کنترل خاور را از دست داد و به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که در کنار خیابان مقابل یک باب منزل مسکونی متوقف بود، برخورد کرد.

وی افزود: کامیونت خاور پس از برخورد با خودرو پژو ۲۰۶، آن را به سمت یک منزل به حرکت درآورد و به شدت به دیوار یک منزل کوبید که درپی آن خودرو سواری دیوار منزل را تخریب کرد و وارد این منزل مسکونی شد.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان ضمن انجام ایمن سازی های اولیه، با همکاری گروه امداد ونجات ضمن مهار خودرو، با استفاده از جرثقیل دستی(تیفور) اقدام به کشش و جابجایی خودرو به بیرون از ساختمان کردند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که این حادثه هیچ مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر