زمان مطالعه: 3 دقیقه

قاتل مدیر دانشگاه اعدام شد

نگهبان یکی از دانشگاه‌های تهران که 2سال قبل با انگیزه اختلاف مالی و کاری، یکی از مدیران این دانشگاه را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.
23 دی 1400
شناسه : 83083
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83083
435+
بالا
نگهبان یکی از دانشگاه‌های تهران که 2سال قبل با انگیزه اختلاف مالی و کاری، یکی از مدیران این دانشگاه را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.

حادثه 24 -  نگهبان یکی از دانشگاه‌های تهران که 2سال قبل با انگیزه اختلاف مالی و کاری، یکی از مدیران این دانشگاه را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.

ماجرای این جنایت به شامگاه بیست‌ودوم دی سال98 برمی‌گردد. آن شب افرادی که از مقابل دانشگاهی معتبر در تهران عبور می‌کردند، چشم‌شان به صحنه هولناکی افتاد. 2نفر درست مقابل دانشگاه با هم درگیر شده بودند و یکی از آنها با میله آهنی ضربه‌ای به سر دیگری زد. وقتی مرد زخمی روی زمین افتاد، ضارب به سرعت پا به فرار گذاشت. شاهدان با اورژانس و 110 تماس گرفتند اما امدادگران وقتی به محل حادثه رسیدند که مرد زخمی جانش را از دست داده بود. در ادامه تحقیقات مشخص شد که درگیری میان 2نفر از پرسنل دانشگاه رخ داده است؛ مقتول مردی ۴۷ساله و مدیر تدارکات دانشگاه و عامل جنایت نیز نگهبان آنجا بود.

قاتل پس از جنایت متواری شده بود اما مأموران موفق شدند ساعتی بعد وی را دستگیر کنند. قاتل که مردی 44ساله بود انگیزه‌اش از جنایت را اختلاف مالی و کاری با مقتول عنوان کرد و در توضیح ماجرا گفت: من حدود 20سال در دانشگاه کار می‌کردم و نگهبان بودم. مقتول مسئول تدارکات و مدیر بخش من بود. اما این اواخر خیلی مرا اذیت می‌کرد و به‌شدت با او اختلاف داشتم؛ هم کاری و هم مالی. بارها از او خواستم که جایگاه کاری مرا تغییر بدهد اما او اهمیتی به خواسته من نمی‌داد. همه اینها باعث شده بود که از او کینه به دل بگیرم.

وی ادامه داد: از چند روز قبل فکر انتقام از او به سرم زده بود تا اینکه شب حادثه نقشه‌ام را اجرا کردم. او در خصوص حادثه گفت: شب حادثه حدود ساعت19 بود که مقتول از محل کارش یعنی از دانشگاه خارج شد. من نیز به‌دنبال او رفتم. پیش از خارج‌شدن از محوطه دانشگاه، یک میلگرد که در اتاقک نگهبانی بود برداشتم. مقتول به خیابان رفت تا سوار ماشینش شود که مقابل دانشگاه پارک بود، اما پیش از سوارشدن به سمتش هجوم بردم. بر سر اختلافاتی که با او داشتم درگیری میان ما پیش آمد تا اینکه با میلگرد ضربه‌ای به سرش زدم و همین باعث شد که جانش را از دست بدهد.

متهم در ادامه به قصاص محکوم شد که با تایید حکم از سوی دیوانعالی کشور سحرگاه دیروز به سالن اجرای حکم در زندان رجایی‌شهر منتقل و به دار مجازات آویخته شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر