زمان مطالعه: 1 دقیقه

عکس پراید سقوط کرده از روی پل شهید خبرنگار در شهر ری

انحراف خودروی سواری و سقوط از روی پل شهید خبرنگار در شهر ری منجر به مصدوم شدن راننده خودرو شد.
22 دی 1400
شناسه : 83080
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83080
455+
بالا
انحراف خودروی سواری و سقوط از روی پل شهید خبرنگار در شهر ری منجر به مصدوم شدن راننده خودرو شد.

حادثه 24 -  انحراف خودروی سواری و سقوط از روی پل شهید خبرنگار در شهر ری منجر به مصدوم شدن راننده خودرو شد.

در ساعت 19:26 دقیقه شب گذشته شاهدان این حادثه سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را به شهر ری، جنوب به شمال خیابان رجایی، زیر پل خبرنگار اعزام کرد.

حمید نصرتی فرمانده آتش نشانان اعزامی درگزارش اولیه خود اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت از روی پل به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از برخورد با گاردریل حاشیه پل از ارتفاع 6 متری بر روی زمین سقوط کرد.

وی ادامه داد: از آنجائی که خودرو بر روی فضای سبز حاشیه خیابان رجایی اتفاق افتاده بود به این خاطرآسیبی به شهروندان و همچنین خودروهای عبوری وارد نشد.

نصرتی خاطرنشان کرد: شهروندان با مشاهده این صحنه در ابتدا با سامانه 125 تماس گرفتند و در ادامه نیز راننده خودرو را که تنها سرنشین آن بود، از داخل اتاقک خودرو خارج کردند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه، محدوده این سانحه را به طور کامل ایمن سازی کرده و همچنین خودرو که دچار نشت سوخت شده بود را به طور کامل ایمن سازی کردند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان اظهار کرد: مصدوم این حادثه مرد 35 ساله ای بود که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد و آتش نشانان نیز پس از ایمن سازی کامل، این وسیله نقلیه را جهت بررسی علت بروز این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور منطقه دادند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر