زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس ۶۳۴ سارق، مالخر و اراذل و اوباش را زمینگیر کرد

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۶۳۴ سارق، مالخر و اراذل و اوباش در طرح رعد ۵۲ خبر داد.
22 دی 1400
شناسه : 83049
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83049
364+
بالا
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۶۳۴ سارق، مالخر و اراذل و اوباش در طرح رعد ۵۲ خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۶۳۴ سارق، مالخر و اراذل و اوباش در طرح رعد ۵۲ خبر داد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد ۵۲ گفت: این مرحله با تلاش همکارانم در پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها با رویکرد برخورد با هر گونه جرائم به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: ۶۳۴ نفر از سارقان که بالغ بر هزار ۸۹۷ فقره سرقت ‌را انجام داده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اموال  سرقتی  کشف شده در این طرح شامل ۱۴۴ دستگاه خودرو  و موتورسیکلت بوده و  ۷۹۹ پرونده سرقت نیز بسته شد.همچنین ۳۲ باند که بیش از سه نفر بودند نیز شناسایی و منهدم شده و ۲۶ محکوم فراری نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به ارزش ریالی اموال کشف شده گفت: ۱۶میلیارد تومان ارزش ریالی اموال سرقتی کشف شده در این طرح بود.

وی ادامه داد: در این طرح ۲۴ درصد سارق لوازم خودرو، ۱۳درصد سارق قاپ زن، ۴درصد مالخر، ۴ درصد سارقان منزل و ۵۵ درصد سایر سرقت‌ها کشف و سارقان آنها شناسایی و دستگیر شدند و تا این لحظه به هزار فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین ۴ قبضه سلاح جنگی ۵۰ قبضه سلاح سرد و نا متعارف کشف و ضبط شده و ۶۹ پاتوق سارقان منهدم،  ۱۱ مرکز مالخران، ۱۱ پاتوق اراذل و اوباش ۷۵ پاتوق خرده فروشان، ۲۲ نفر اراذل سطح دار دستگیر و  ۴۵ کیلو مواد کشف ۲۷۵ خرده فروش نیز دستگیر شدند.

وی درباره کالاهای قاچاق گفت: در این طرح ۲۸ پرونده کالای قاچاق تشکیل و بالغ بر ۵۰۰ دستگاه ماینر در مزارع در جنوب تهران کشف شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر